FANDOM

Gametitle-FOBOS
FOBoSLogoНаступна інформація заснована на даних Fallout: Brotherhood of Steel и не підтверджена основним каноном.

Петті (англ. Patty) — персонаж Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис Редагувати

Молода жінка, офіцер служби безпеки Секретного Сховища корпорації «Волт-Тек» і одна з можливих протагоністів.

Петті народилася і виросла в підземному сховищі тому можна стверджувати, що вона здобула освіту і виховання з «довоєнними стандартам». Згодом вона стане співробітником, а потім і офіцером служби безпеки секретного сховища.

Після внутрішнього конфлікту, в ході якого секретне Сховище буде частково зруйновано вибухом в дослідному комплексі, головний учений Дюбуа безслідно зникне, а Блейк з групою своїх прихильників покине бункер, Петті візьме на себе керівництво рештою жителями Сховища, намагаючись розшукати тих, що вижили, зібрати їх в оранжереї і організувати їх життя в нових умовах.

Після захоплення секретного Сховищf супермутантами з армії Аттіса Петті врятує новобранця Братства Сталі від загибелі і з його допомогою зупинить роботу однієї з допоміжних шахт системи вентиляції, щоб жителі змогли вийти з-під землі на поверхню.

Після порятунку жителів Петті залишиться в Сховище і зробить спробу ініціювати систему самознищення бункера, однак буде схоплена одним із щупалець мутованого Аттіса, яке почне повільно пожирати і перетравлювати її.

В останній момент, помітивши наближення протагоніста, вона попросить вбити її, щоб припинити муки.

Характеристики Редагувати

Порівняно з Надею Петті має деякі переваги:

  • підвищений на 10 одиниць клас броні;
  • + 20 % до навички торгівлі (Bargaining);
  • + 80 % до навички поводження з вогнепальною зброєю (Gun Damage);
  • + 25 % до здатності Desert Soldier;
  • + 25 % до здатності Future Woman.

Поява Редагувати

Петті з'являється тільки у Fallout: Brotherhood of Steel.

Галерея Редагувати