FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

Icon disambig
Мініган має і інші види.

« Персональний мініган CZ53 Роквелла. Багатоствольний кулемет, який стріляє 5-мм патронами зі швидкістю понад 6000 пострілів в хвилину. »

— Опис в грі.

Персональний мініган Rockwell CZ53 (англ. Rockwell CZ53 personal minigun, Шаблон:Переклад) — важке зброя Fallout та Fallout 2.

Загальна інформація Редагувати

Це ручний кулемет з обертовим блоком стовбурів, стріляючий 5-мм патронами зі скорострільністю до 6000 пострілів в хвилину. До початку Великої війни він вважався дещо застарілим і, ймовірно, поступово знімався з постачання елітних і бойових частин з заміною на більш досконалі зразки: 5-мм «Месник» та 4,7 мм «Віндікатор». Зокрема, штурмовики 101-ї повітряно-десантної дивізії були перевооружены більш досконалим зброєю, однак підрозділу охорони військової бази Маріпоза, дослідницького центру Вест-Тек і деяких інших об'єктів на території США, як і раніше, продовжували використовувати CZ53.

Нотатки з поля бою Редагувати

Для ефективного використання минигана необхідний високий показник навичка важка зброя, а також бажані здатності «Снайпер»[1], «Покращений критичний»[1], «Живчик та особливість «Стрільба навскидку» укупі з високою удачею персонажа.

При стрільбі мініган розсипає кулі віялом, внутрішній кут якого залежить від значення досвіду важкої зброї. Чим воно більше, тим точніше лягають кулі в черзі.

За одну чергу мініган вистрілює 40 куль, при цьому шанс на потрапляння і збиток розраховуються окремо для кожної кулі. Якщо при Удачі 10 і здібності «Снайпер»[1] велика частина куль потрапить у мету, то шкода буде просто колосальним. Також за одну чергу можна вразити одразу кілька супротивників, стоять приблизно на одній лінії. При пострілі в упор, як і для більшості далекобійного зброї, шанс на потрапляння куль значно збільшується, внаслідок чого підвищується і смертність ворогів.

Мініган володіє магазином на 3 черги без перезарядки (120 патронів). При належній прокачування очок дії за один хід робиться три черги.

Велика витрата патронів змушує носити з собою дуже багато боєприпасів, які мають чималий вага. Отже, для кулеметника потрібна розвинена Сила, яка стане в нагоді ще й для мінімального вимоги зброї до цього атрибуту. За кожний відсутній пункт сили шанс на потрапляння знижується на 20 %. Наприклад, якщо Сила персонажа дорівнює 5, то з минигана він буде стріляти зі штрафом у -40 % до шансу на потрапляння для кожної кулі.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Звуки Редагувати

BurstVB

ReloadVB
OutVB

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 відповідно з механікою гри тільки одна куля з черги може нанести критичний шкоди, тому здатність «Снайпер» має сенс тільки при наявності здатності «Покращений критичний».