FANDOM

Gametitle-FO4

« Зазвичай цю штуку називають молекулярний телепорт. Принципу його дії я не розумію, але він насправді працює. Він дематеріалізує тебе в одній точці і відтворює в інший. Схоже на марення, але насправді це реальність. »

— Верджил

Перехоплювач сигналу (англ. Signal interceptor) являє собою набір конструйованих об'єктів поселення у Fallout 4, побудованих Вижив під час квесту «Молекулярний рівень».

Опис Редагувати

Перехоплювач сигналу складається з Стабілізованої платформи-відбивача (англ. Reflector platform), Консолі (англ. Control console), Антени-ретранслятора (англ. Relay dish) і Молекулярного випромінювача (англ. Molecular beam emitter). Ці предмети повинні бути побудовані поселення з допомогою однієї з основних фракцій.

Виготовлення Редагувати

Після того як, Креслення перехоплювача сигналу були віддані Техніку Того, Стурджесабо Проктору Інграм перехоплювач сигналу може бути сконструйований, починаючи з платформи-відбивача. Після використання кожен з об'єктів зникне з майстерні.

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Стабілізована платформа-відбивач (1)

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Консоль (1)

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Антена-ретранслятор (1)

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Молекулярний випромінювач (1)

Для того щоб змайструвати всі предмети одноразово, потрібно в сумі наступне кількість компонентів:

Матеріал Кількість
Алюміній 10
Біометричний сканер 1
Проводка 6
Текстиль 6
Мідь 16
Золото 3
Військова електросхема 1
Гума 4
Сталь 23

Примітки Редагувати

  • Як тільки Перехоплювач сигналу включений, будь-яке зіткнення між гравцем і перехоплювачем зупинить всі рухи. Потім він переміщує Вижив у Інститут і квест «Молекулярний рівень» закінчиться, тим самим почнеться певний квест фракції та «Установа закритого типу».
  • Усі об'єкти, що вимагають джерела живлення, повинні бути підключені до однієї і тієї ж електричної мережі.

Галерея Редагувати