FANDOM

Gametitle-FO2

« Чому б тобі не прогулятися до салуна? Може бути, Френсіс захоче позмагатися з тобою в армрестлінгу. »

Зайус

Перемогти Френсіса в боротьбі на руках (англ. Beat Francis at armwrestling) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Френсіс — місцева пам'ятка, супермутант-армрестлер. Деякі жителі Брокен Хіллс кажуть, що він пропонує всім бажаючим спробувати перемогти його, і пропонують Обраному випробувати себе. Мінімально необхідний рівень персонажа — 6, з персонажем меншого рівня Френсіс відмовиться змагатися.

Проходження Редагувати

Дізнатися про те, що Френсіс займається боротьбою на руках, можна:

  • від самого Френсіса при першій розмові (запитавши, хто він);
  • Зайуса Інтелекте Обраного, що дорівнює 2 або 3);
  • Філа, гуля-бармена, у якого в закладі Френсіс і знаходиться (для цього необхідно придбати будь-який напій і дати на чай, після чого поговорити про те, чим можна зайнятися в місті).
  • Еріка після виконання його завдання.

У розмові з Обраним Френсіс запропонує влаштувати змагання з армрестлінгу, на що треба дати згоду. Для змагання необхідний рівень Основна характеристика основної характеристики «-05-0013Сила» не менше 8. При рівні «Сили» менше 8 Френсіс запропонує не ганьбитися і піти.

Для перемоги в боротьбі на руках необхідно мати рівень Основна характеристика основних характеристик «-05-0015Сила» не менше 9 іВитривалість» не менше 8[1]. Якщо характеристики Обраного нижче, можна перед змаганням використовувати баффаут (який можна отримати в нагороду за інше завдання) і/або гвинт. Результат змагання сильно залежить від генератора випадкових чисел.

Примітки Редагувати

  • Згідно з домовленістю, при програші Обраний розплачується своїм тілом (незалежно від підлоги), а в його інвентарі з'являється кульковий кляп. Крім того, волоцюги на кораблі у Сан-Франциско будуть знущатися над ним.
  • Якщо програє Обраний-жінка з титулом «-05-0025Секс-експерт, гумові ляльки у грі будуть називатися її ім'ям.
  • Програш у сутичці не провалює квест і дозволяє повторити змагання.
  • Якщо в Обраного навіть після використання наркотиків все одно не виходить вийти на показник сили 9, то можна використовувати баффаут на Френсіса і почекати 6 годин, або гвинт і почекати годину. Френсіс ослабне, і в Обраного помітно збільшаться шанси вграти боротьбу. Якщо ж Обраний все одно не в змозі перемогти, то після п'ятигодинного відпочинку можна використовувати на супермутанте гвинт і почекати годину. У Френсіса зменшаться сила на 8 пунктів, а витривалість — на 4.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  1. У Френсіса «Сила» 10 і «Витривалість» 9. При рівних параметрах шанси вище у Френсіса.

Шаблон:Брокен Хіллс