FANDOM

Gametitle-FO1

Переконати Старійшин допомогти — невідзначений квест Fallout.

Опис Редагувати

Виходець з Сховища може отримати від Братства Сталі вогневу підтримку для усунення загрози з боку супермутантів. Для цього йому доведеться переконати Старійшин Братства в тому, що ця загроза реальна.

Проходження Редагувати

Вихідцю необхідно досліджувати місцевість на півночі. Для отримання допомоги у Марипозе цього достатньо.

Якщо ж Виходець хоче підтримки у Соборе, то потім йому слід знайти Собор, піднятися на четвертий рівень житлової зони в кімнату Морфеуса і за допомогою навички «Наука» отримати з комп'ютера лист Лейтенанта.

Після всього цього Вихідцю необхідно повернутися в Братство Сталі і доповісти генералові Максону. На підставі доповіді той збере раду Старійшин. У діалозі потрібно довести Старійшинам величину небезпеки.

Якщо Виходець був у Соборі і окремо згадає, що загроза управляється звідти, йому буде наданий вибір, куди Старійшини відправлять підкріплення: на Марипозу або до Собору. В іншому випадку допомогу пропонується тільки для військової бази.

Нагорода Редагувати

  • 1500 ОО;
  • або 3 паладина-штурмовика при вході на локацію Марипозы;
  • або 2 паладина-штурмовика при вході на локацію Собору.

Примітки Редагувати

Якщо база вже знищена, Старійшини подякують за службу, і квест стане недоступний.

Цікаві факти Редагувати

Даний квест згадується в Fallout Official Survival Guide на сторінці 147.

Шаблон:Navbox Лост-Хіллз