FANDOM

Gametitle-FO2

Передати Лінетт в Місті Сховища диск Вестина (англ. Deliver Westin's holodisk to Lynette in Vault City) — побічний квест Fallout 2.

Отримання Редагувати

Квест дає Вестін після отримання від Обраного диска про причетність Бішопа до нападів грабіжників на місто, який попросила передати Лінетт з Міста Сховища.

Проходження Редагувати

Після передачі диска Бішопа, Вестін запитає Обраного, є він вже громадянином Міста Сховища. І якщо є, Вестін просить віднести Лінетт голодиск-лист (його можна прочитати, завантаживши в піп-бой, як будь-який інший читабельний голодиск). Після передачі цього диска Лінетт, вона повідомляє, що тепер у Міста Сховища довго не буде проблем з НКР і дякує Обраного, пропонуючи йому нагороду. Нагороди, як і очок досвіду за виконання квесту, можливі дві.

Нагороди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо ви вважаєте, що задовольняєте усім вимогам для отримання звання Капітана, але Лінетт його вперто не дає, поговоріть з нею перед передачею диска Вестина 10-15 разів поспіль на будь-яку тему, головне щоб у варіантах відповіді хоча б раз проскакувала фраза Перший громадянин. Найбільш вдала гілка діалогу:

- У вас є ГЭКК?
- А ви не знаєте де знаходиться Сховище 13?
- Перший Громадянин, це дуже важливо для мене! Якби ви могли надати мені доступ до центрального комп'ютера Сховища, моєї вдячності не було меж.
- Дякую, я спробую.

Vault City Emblem
Vault City Emblem

Шаблон:Navbox НКР (місто)