FANDOM

Gametitle-FO4 NW

« Якщо побудувати на форпості радіопередавач «Ядер-світу», то вам буде легше залякати знаходяться поруч поселення. »

Завантажувальний екран

Передавач «Ядер-Світу» (англ. Nuka-World radio transmitter) — ігровий об'єкт Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Передавач «Ядер-Світу» є великий радиоантенной з трьома різноспрямованими тарілками, який може бути побудований у форпості рейдерів. Зовні вишка передавача повністю повторює вербувальний радіомаяк поселенців, але, на відміну від маяка, має встановлені поруч заточені кілки і вся конструкція передавача оповита колючим дротом. Після введення в експлуатацію та підключення до нього необхідної потужності електроживлення від електрогенератора, буде передавати радіосигнал для трансляції передач радіо «Ядер-світу». Радіомаяк можна включати і вимикати за допомогою перемикача в нижній частині башти.

Передавач має певну зону покриття, і, як тільки Вижив вийде з цієї зони, в розділі Піп-бою «Радіо» радіостанція — передавач «Ядер-Світу» стане неактивним.

Виготовлення Редагувати

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Передавач «Ядер-Світу» (1)

Використання Редагувати

  • При розборі в майстерні дає мідь x3, сталь х5.
  • Використовується для залякування поселенців перед захопленням поселення.
  • Будівництво передавача є необхідною умовою перед спорудою підсилювача, який підвищує рівень щастя у форпості.

« Крім цього, людям потрібні розваги. Самогонний апарат, кіоск з препаратами... і підсилювач — якщо у тебе в цьому форпості встановлений передавач. »

Шэнк

Примітки Редагувати

  • Передавач можна побудувати ТІЛЬКИ в форпості рейдерів, в поселенні він відсутній в меню майстерні.
  • Приблизна зона покриття передавача більше зони впливу форпосту і приблизно її можна дізнатися, натиснувши на іконку форпосту на карті — поселення, що входять в зону, змінять свою іконку на рейдерську.

Див. також Редагувати

Вербувальний радіомаяк

Поява Редагувати

Передавача Ядер-Світу» з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати