FANDOM

Gametitle-FO1

« Ви відчуваєте, що поруч пастка. »

— Опис в грі

Пастка (англ. Exploding trap) — ігровий скриптовий об'єкт Fallout.

Опис Редагувати

Пастка являє собою заміновану ділянку підлоги.

Як фізичний об'єкт пастка не існує, це скрипт, прив’язаний до певної точці локації і спрацьовує при наближенні персонажа.

Вплив Редагувати

Пастка має внутрішній лічильник перевірок, початково рівний нулю.

При знаходженні Вихідця з Сховища або напарника на відстані не більше 2-3 гексів від пастки на кожному кроці перевіряється навичка «Пастки» персонажів. Якщо перевірка успішна, Вихідцю нараховується 25 очок досвіду, а лічильник пастки збільшується на 1. Після третьої успішної перевірки поспіль пастка розряджається і перестає реагувати на персонажів. У разі провалу будь-якої перевірки відбувається вибух з центром на персонажі і шкодою 10-30.

До фінальної версії Редагувати

Кожна пастка була забезпечена натискною пластиною, невидимою спочатку, яку можна було виявити при високому сприйняття (також допомагало наявність здібності "спостережливість"). Виявлену пастку можна було деактивувати (перевірка навички пастки з бонусом в 10 %, при критичній невдачі-підрив) і вийняти з неї плазмову гранату.

Якщо на пастку хто-небудь все ж наступав, слідував вибух з центром на персонажі і звичайною шкодою 10-20.

Замітка Редагувати

  • Пастка активна тільки після включення тривоги на базі.

Місцезнаходження Редагувати

Пастки розташовані на третьому рівні військової бази Марипоза.

Поява Редагувати

Пастка з'являється тільки у Fallout.

Див. також Редагувати

За лаштунками Редагувати

Пастки з виявленими натискними пластинами були реалізовані в Fallout 2 в храмі випробувань.