FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 AUT
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Привести список знахідок.

« Довоєнний пам'ятний парк досягнень у робототехніці «Дженерал Атомикс Інтернешнл» »

— Опис у Survival Guide стор. 356.

Парк Роботікс Пайонір (англ. Robotics Pioneer Park) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Невелика рекреаційна зона з ставком, двома будиночками на його березі і невеликою трибуною між ними. Парк знаходиться в південно-західній частині Співдружності, північніше Сховища 95.

Історія Редагувати

У довоєнний період тут розташовувався виставковий парк робототехніки «Дженерал Атомікс». У парку існувала особлива програма «Парад протектронів», подивитися яку можна було у четвер і п'ятницю з 17:00 до 19:00, а в суботу та неділю з 10:00 до 15:00. У програмі брали участь чотири протектрони. У випадку збою програми одного з них, у службовому будиночку зберігалася резервна одиниця. Доглядачем парку був чоловік з прізвищем Гамільтон. З питань запасних частин або технічної підтримки слід було звертатися в головний офіс компанії «РобКо Індастріз» [1].

Незадовго до основних подій Fallout 4 парк був місцем для збирання брухту групою «Іржавих Дияволів», які планували узяти тут чотирьох протектронов. Їм навіть вдалося проникнути всередину і добути роботів, не розбудивши сплячого кігтя смерті. Але коли Іржаві Дияволи вже потягли протектронів на них напала група роботів Механіста і почала забирати здобич. Метушня розбудила кігтя смерті. Так що Іржавим Дияволам довелося розбиратися ще й з ним [2].

У підсумку Іржаві Дияволи втратили трьох людей і двох ботів. Їм також вдалося захопити одного з робомізків Механіста живцем. Причому Айві сподівається, що захоплений робомозок допоможе їм знайти Механіста. Крім того Айві, вирішила прикріпити череп того самого кігтя смерті який убив її людей до робота-вбивці Ахава [2].

Планування Редагувати

Один з будиночків облюбував собі рівневий кіготь смерті, в іншому знаходяться 4 капсули з протектронами: поліцейським, медичним, пожежним і ремонтним. Протектрони активуються з настінного терміналу, після активації вони стають дружніми фракцією до Вцілілого і вступають в бій з дикими гулями і кігтем смерті. Якщо ворогів немає протектрони шикуються на подіумі згідно закладеної до війни програми «Парад протектронів».

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

  • Кюрі: «Роботікс Пайонір Парк! Ходімо туди, ну будь ласка. Це ж пам'ятник одному з моїх творців.»
  • Диякон: «До війни до роботів ставилися з любов'ю.»

Поява Редагувати

Парк Роботікс Пайонір з'являється у Fallout 4 та згадується у доповненні до Fallout 4Automatron.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати