FANDOM

Gametitle-FNV

Паладин Братства Сталі — будь-який з чотирьох безіменних персонажів Fallout: New Vegas, паладин Братства Сталі, незадоволений вчинками і реформістськими поглядами Вероніки.

Паладини Братства Сталі у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти цих паладинів, якщо допомагає Вероніці переконати старійшину Мохавского відділення в необхідності реформи Братства Сталі. Вони зустрічають Кур'єра та Вероніку біля виходу з другого рівня Хідден-Велі і попереджають, що не будуть спокійно дивитися на те, як Вероніка перекручує принципи Засновника.

Якщо Кур'єр і Вероніка принесуть старійшині речовий доказ того, що Братству необхідні зміни, Паладини зустрінуть їх біля виходу з бункера. Їх поведінка залежить від того, як переконав вчинити Вероніку Кур'єр:

  • Якщо Вероніка вирішила залишитися в Братстві, Кур'єр може переконати паладинів («Красномовство» 95), що її дії зміцнили вірність Братства. Інакше вони нападуть. Страшна людина може залякати паладинів, і вони застигнуть від жаху. Незважаючи на це Кур'єру доведеться знову поговорити з паладин і або умовити лідера, або вбити їх усіх.
  • Якщо Вероніка вирішила покинути Братство, паладини зрадіють, що їм не доведеться її проганяти самим, але лідер паладинів попередить, що якщо помітить хоч тінь зрадництва, то вб'є обох: і Вероніку, і Кур'єра. Пізніше, в тому випадку, якщо Кур'єр поговорить із доктором Альварес про долучення Вероніки в ряди Послідовників Апокаліпсису, в призначену годину на аванпосте виявляться паладини, а Альварес, Шиллер, інші доктора і охоронці виявляться вбиті. Паладини зав'яжуть розмова з Кур'єром, а потім спробують убити його і Вероніку. Страшна людина може залякати паладинів, і вони застигнуть від жаху. Незважаючи на це Кур'єру доведеться знову поговорити з паладин і вбити їх усіх.

Паладини носять силову броню T-51b Братства і шоломи від неї або від T-45d. В Хідден-Велі вони озброєні гатлинг-лазером, гвинтівками Гаусса і 10-мм пістолетом, а на аванпосте їх лідер замість гатлинг-лазера користується трипроменевою лазерної гвинтівкою.

Галерея Редагувати