FANDOM

Gametitle-FO2

« Цей пістолет-кулемет стояв на озброєнні Національної Гвардії до того, як армія замінила його на більш сучасну зброю. Як би там не було, «Гріз Ган» був простий і недорогий для виробництва, так що немає нічого дивного в тому, що вони досі використовуються. »

— Опис в грі

ПП M3A1 «Гріз Ган» (англ. M3A1 grease gun SMG) — легка зброя Fallout 2.

Характеристики Редагувати

Цей пістолет-кулемет вимагає на 1 ОД менше решти автоматичної зброї для ведення вогню, проте це практично єдина його перевага — він використовує не надто потужні боєприпаси .45 калібру, рідкісні і важкі (повний магазин ПП буде важити три фунти), до того ж з'являється цей ПП лише ненабагато раніше H&K P90c, яка перевершує його за всіма характеристиками, крім максимального збитока.

Місцезнаходження Редагувати

За лаштунками Редагувати

  • M3A1 — одна з модифікацій реально існуючого пістолета-кулемета M3 .45 калібру, виробленого в США з 1942 року і створеного як заміна пістолета-кулемета Томпсона.
  • Прізвисько «Grease Gun» (Шприц-маслянка) М3 отримав за характерну форму і наявність в рукоятці вбудованого масляного резервуара.
  • Варіант цього пістолета-кулемета під 9-мм патрон з'являється у Fallout: New Vegas.

Звуки Редагувати

SingleShotVB

BurstVB

ReloadVB
OutVB