FANDOM

Gametitle-FO1
Icon disambig
Турель з'являється і в інших іграх.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.

« Ви помічаєте приховані системи озброєння, що стежать за кожним вашим кроком. »

— Опис в грі

Збройова турель ЗШ#Fallout|Помилки перекладуIcon sic (англ. Sentry gun) — ігровий скриптова об'єкт, вирізаний з Fallout.

Опис Редагувати

Збройна турель являє собою ділянку підлоги з замаскованої охоронної турелью і відеокамерою, стежить за обстановкою.

Як фізичний об'єкт Збройова турель не існує, це скрипт, прив'язаний до певної точці локації і спрацьовує при наближенні персонажа.

Вплив Редагувати

При знаходженні Вихідця з Сховища на відстані не більше певної відстані від збройової турелі вона активується. Через 7 ігрових секунд перевіряється Спритність Вихідця. Якщо перевірка критично успішна, то турель промахується, інакше завдає 3-8 звичайного шкоди, і деактивується.

Пов'язані квести Редагувати

Знешкодити пастки в будівлі: квест активується після включення живлення в Світінні і відключення роботів-охоронців через ZAX. Збройова турель активна після отримання квесту і до його виконання/скасування або спрацювання.

Місцезнаходження Редагувати

Збройові турелі розташовані на перших трьох рівнях Світіння.

Поява Редагувати

Збройова турель була вирізана з Fallout.

Див. також Редагувати