FANDOM

Gametitle-FNV

Охоронець метеостанції (англ. Weather station guard) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Преторіанец Легіону Цезаря, що охороняє вхід в бункер секьюритронов у Форте.

Історія Редагувати

У 2274 рікармія Легіону Цезаря під проводом легат Джошуа Грехема вирушила на захід воювати проти НКР. Легіонери розбили табір на пагорбі на східному березі Колорадо і атакували звідти дамбу Гувера. Незважаючи на те, що Перша битва за дамбу Гувера стала найбільшою військовою катастрофою в історії Легіону, армія Цезаря не відступила і побудувала на горі укріплений форт.

В метеостанції на пагорбі розвідники Легіону виявили двері з символом «Лаки 38». За наказом самого Цезаря легіонери використовували всі можливі способи, але так і не зуміли відкрити її. Тоді Цезар наказав преторианцам охороняти метеостанцію.

Охоронець метеостанції в Fallout: New Vegas Редагувати

Render Unto Caesar
Кур'єр може зустріти цього преторианца, увійшовши в метеостанцію у Форті. Якщо Кур'єр отримав завдання Цезаря знищити бункер, охоронець поверне йому всі речі, відібрані вартовим головних воріт.

Щоб вийти з аеропорту, Кур'єр повинен поговорити з преторианцем і віддати йому зброю та інші заборонені предмети: хімікати і алкоголь. Кур'єр може погодитися, тоді у нього залишиться лише зброю спеціально для скритного носіння, таємно залишити у себе деякі зразки зброї («Скритність» 50) або напасти на легіонера.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

Кур'єр приховано пронести повз охоронця будь-яку кількість зброї, яку досить легко сховати, але жодного стимулятора.

Баги Редагувати

Якщо під час завдання Кесарю кесареве до знищення/апгрейда бункера секьюритронов спробувати заговорити з охоронцем і попросити його випустити з метеостанції, а потім відразу ж відмовитися від виходу з приміщення, то зброю Кур'єра, який повинен повернути охоронець, не повернеться в інвентар гравця.

Поява Редагувати

Охоронець метеостанції з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Форт