FANDOM

Gametitle-FNV
Не слід плутати з охоронцем «Червоного каравану» у Fallout.

Охоронець «Червоного каравану» — будь-який з декількох безіменних персонажів Fallout: New Vegas, охоронець, який працює на торговельну компанію «Червоний караван».

Історія Редагувати

Заснована в Хабе ~ 2150 ріка, торгова компанія «Червоний караван» проіснувала багато десятиліть і в 2281 рікє одним з найбільших торгових будинків НКР.

Статус охоронця «Червоного каравану» Редагувати

Охоронці «Червоного каравану» є найманими працівниками, що уклали контракт з компанією. Згідно з контрактом, вони повинні виконувати свої обов'язки до певного терміну, після закінчення строку контракту обумовлену суму, за вирахуванням витрат на його утримання.

Екіпірування охоронця «Червоного каравану» Редагувати

Охоронці «Червоного Каравану» як правило носять шкіряну броню і озброєні дробовиками караванника або дробовиками з важільною перезарядженням.

Охоронці «Червоного каравану» в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти кількох живих охоронців «Червоного каравану» і знайти кількох мертвих. Всі живі охоронці належать до фракції НКР, але не нападають самі на Кур'єра, якщо він носить одяг ворожих фракцій чи був оголошено терористом.

При спробі поговорити з ними, охоронці вимовляють звичайні репліки громадян Республіки і деякі, властиві тільки для співробітників «Червоного каравану»: скаржаться на директора Еліс Маклафферти і коментують пригоди торговця Рінго.

Компанія «Червоний караван» Редагувати

Деяке число охоронців знаходиться в Мохавском відділенні. Вони ходять по двору філії і охороняють ворота, вступаючи при цьому іноді в перестрілки з Чортами, виходять з каналізації. Ночують охоронці в бараку.

Табір Маккарран Редагувати

Один охоронець в металевій броні знаходиться біля воріт табори разом із торговцем «Червоного каравану» і в'ючних браміном. Вони разом ходять уздовж стіни табору.

Караван Данна Редагувати

Два мертвих охоронця лежать біля місця загибелі каравану Данна разом із головорізами Ван Граффов. Кесс, побачивши їх, здогадується, що за нападами на каравани стоять Еліс Маклафферти і Глорія Ван Графф.

Автострада 15 Редагувати

Два мертвих охоронця, чоловік і жінка лежать на автостраді 15 в околицях виправної установи разом з убитим браміном. Чоловік одягнений у шкіряну броню, а жінка роздягнена.

Поява Редагувати

Охоронці «Червоного каравану» з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Червоний караван