FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших офіцерів.

Офіцер зв'язку Ленк (англ. Comm Officer Lenk) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, офіцер зв'язку на посту «Фокстрот».

Біографія Редагувати

Ленк служила рейнджером НКР у Мохавскій пустці. Одного разу в околицях дамби Гувера на її патруль раптово напав загін легіонерів. Ленк втратила свідомість, отримавши удар мачете по голові. Всі її товариші були жорстоко вбито чи покалічено легіонерами.

Після цього Ленк страждає від важкої психологічної травми. Вона впала в депресію, стала пиячити і захопилася азартними іграми. Одного разу, вирішивши, що в неї вдалий день, Ленк взяла кілька фішок борг у касира «Гоморри». День виявився невдалим, але головорізи Омерти сказали, що дадуть їй відстрочку.

Осоромившись Ленк загрожувало позбавлення статусу рейнджера, але командування вирішило дати їй останній шанс. Восени 2281 року вона служить офіцером зв'язку на посту «Фокстрот».

Образ Ленк Редагувати

Ленк — зневірена і полохлива жінка, яка страждає від важкої депресії.

Ленк у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Ленк на посту «Фокстрот». Вона відразу приймає Кур'єра за колектора Омерти. Кур'єр може збрехати, що так і є, і отримати від Ленк 250 кришок. Цей злий вчинок призводить до отримання дурної слави у НКР.

Return to Sender
Виконуючи завдання сержанта Райес, Кур'єр може передати Ленк нові радіокоди.

Ленк розповідає Кур'єру свою історію, якщо він її розговорить (Красномовство 30). Кур'єр може сказати що Легіон не убив її зараз і, рано чи пізно, вона з ними розквитається. Втіха призводить до отримання пари окулярів гарною карми.

Інвентар Редагувати

*Тип генерується випадковим чином
**Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Офіцер зв'язку Ленк з'являється тільки у Fallout: New Vegas.