FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Грін.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших офіцерах.

« Само собою. Але рейнджери — хлопці круті, і якщо хтось спробує напасти на нас нишком, живим він не піде. З іншого боку, якщо Легіон піде на нас у відкриту, ми їх побачимо, відступимо і будемо чекати підкріплення. Ось і виходить, що ми про них знаємо, і вони про нас знають, так і сидимо і дивимся один на одного. »

— Грін

Офіцер зв'язку Грін (англ. Comm Officer Green) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, офіцер зв'язку на посту «Відлуння».

Опис Редагувати

Грін служить рейнджером у Мохавскій пустці. У 2281 році він є офіцером зв'язку поста рейнджерів «Ехо», під командуванням рейнджера Еразмуса.

Біографія Редагувати

У тому ж році фрументарій Легіону Цезаря Вульпес Інкульта наказав двом рекрутам проникнути в табір Серчлайт і розкрити якомога більше контейнерів з радіоактивними відходами, що зберігалися в машині на пожежній станції. Рекрути загинули, а разом з ними був опромінений весь табір, повний бійців НКР. Багато з них стали гулями і майже всі — здичавіли. Ця диверсія дозволила легіонерам під командуванням центуріона Аврелія з Фенікса безперешкодно переправитися на західний берег річки Колорадо і зайняти Коттонвуд-Коув.

Рейнджерів «Ехо» виявилося недостатньо, щоб перехоплювати всі диверсійні загони Легіону, не кажучи вже про те, щоб спробувати відбити Коттонвуд-Коув і звільнити захоплених рабів. Але і легіонерам не вистачає сил, щоб спробувати прогнати рейнджерів з посади «Ехо».

Місцезнаходження Редагувати

Кур'єр може зустріти Гріна на посту «Ехо».

Інвентар Редагувати

*Тип генерується випадковим чином

**Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Офіцер зв'язку Грін з'являється тільки у Fallout: New Vegas.