FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Гомес.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших офіцерах.

Офіцер Герман Гомес (англ. Officer Herman Gomez) — персонаж Fallout 3, житель і офіцер безпеки Сховища 101.

Опис Редагувати

Класичний хороший поліцейський офіцер Гомес це батько Фредді. Він не терпить Тунельних Змій і прагне впевнитися, що Фредді не має з ними ніяких справ. Це важко, тому що в Сховище може не виявитися інших хлопців віку Фредді [1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Броня охорони Сховища 101 Поліцейський кийок

Квести Редагувати

  • Швидке дорослішання • Якщо на святкуванні дня народження між Бучїм і Самотнім Подорожнім розпочнеться бійка, то офіцер Гомес зупинить її.
  • Втечу! • При втечі Самотнього Подорожнього з Сховища Гомес буде знайдений допомагаючи Стенлі і Енді відбиватися від радтараканів. При зустрічі він пообіцяє зробити вигляд, що не зустрічав Подорожнього, так як вважає, що Джеймс невинний, і порадить відшукати батька.
  • Проблеми на домашньому фронті • Якщо офіцер Гомес все ще живий, то він буде першим жителем Сховища, який зустріне Самотнього Подорожнього після довгої відсутності. Якщо Подорожній попросить, то офіцер відведе його до Амате або Доглядачеві. Якщо Доглядач нападе на протагоніста, то всі охоронці Сховища, включаючи офіцера Гомеса, встануть на бік свого начальника.

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній нападе на якогось мешканця Сховища під час виконання квесту «Проблеми на домашньому фронті», то офіцер Гомес стане ворожим до нього.
  • В поштовому ящику невеликого містечка Спрингвейл, розташованого неподалік від Сховища 101, можна знайти лист до сім'ї Гомес, в якому їх запрошують приєднатися до Сховища 101. Можливо, члени цієї сім'ї є предками Германа Гомеса і його сім'ї.
  • Після виконання квесту «Проблеми на домашньому фронті», вирішивши цю проблему шляхом поломки чіпа водоочищення, Самотній Подорожній може зустріти офіцера Гомеса близько Тенпенні-Тауер. Якщо протагоніст спробує з ним заговорити, то офіцер стане ворожим, звинувачуючи того в руйнуванні Сховища.

Поява Редагувати

Офіцер Гомес з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати