FANDOM

Gametitle-FO3

Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Офіс на Звалищі (англ. Scrapyard office) — локація Fallout 3, будівля на Звалищі.

Опис Редагувати

Єдине на Звалищі відбудована будівля використовується компанією «Литлхорн і компаньйони» як офіс для найму працівників. Виглядає як звичайна халупа. Будинок розташований біля головних південних воріт Звалища і до нього впритул приставлені два сміттєвих контейнера. Доступ в будівлю відкривається, якщо Самотній Подорожній візьме здатність «Найманий вбивця».

Мешканці Редагувати

В будівлі зустрічаються четверо секретарів, які зайняті роботою на друкарських машинках. За головним столом навпроти входу в будівлю знаходиться Деніел Литлхорн, який детально розповість про обов'язки Подорожнього.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

У замітці, яка видається Подорожньому при взятті здібності «Найманий вбивця» говориться, що будівля знаходиться в східній стороні Звалища, однак будівля знаходиться на південній стороні і що фірма називається «Литлхорн і компаньйони», а не «Литлхорн і партнери».

Поява Редагувати

Офіс на Звалищі з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Над Литлхорном висить пошкоджена картина Вільяма БугероШаблон:Наголос «Данте і Вергілій у пеклі» (фр. Dante et Virgile en enfer), написана художником по книзі Данте Аліг'єрі «Божественна комедія» (Данте і Вергілій — зліва).

Галерея Редагувати