FANDOM

Gametitle-FO4

« Легко видимий орієнтир, ця величезна вежа має другий хмарочос, що впав на бік. Недоступне, окрім внутрішньої кімнати, в якій є самотній радтарган і портативний обід, з яким можливо пограти. »

— Опис в керівництві гри, стор. 456.[1]

Офісна будівля Дармуту (англ. Dartmouth Professional building) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Висотна легко впізнавана будівля, що знаходиться в південній частині Бостонського району Бек-бей. Це другий за величиною хмарочос після Трініті-тауер у цьому районі. Практично не постраждав під час війни, що пройшли після неї, витримав навіть обвалення на нього сусідньої будівлі.

Для відвідування доступні лише лобі на першому поверсі, ліфт і ресепшн нагорі, порослий сяючими грибами. Для відпочинку є два Спальних мішка. Єдиний її живий мешканець — радтарган.

Два шматки крейди, один з яких на столі, а інший біля кінця намальованої білої лінії на підлозі поруч, назавжди розділив не тільки офіс, але і двох людей, чиї скелети лежать по різні сторони лінії. На одній стороні є останки чоловічого тіла з пляшкою з-під холодоагенту і жіночого скелета на іншій стороні зі щурячою отрутою. З цієї ситуації можна зробити висновок, що пара сховалася в цій кімнаті разом, і можливо, спочатку добре ладнала, але з часом розбіжності змусили їх розділити кімнату, їжу, і в підсумку вони обоє покінчили життя самогубством.

Перший поверх офісної будівлі Дармуту є місцем випадкових сутичок між людьми всіх можливих фракцій, гулями та супермутантами.

Знахідка Редагувати

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Офісна будівля Дармуту з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [11.06] Dartmouth Professional Building. An easily distinguished landmark, this huge tower has a second skyscraper half collapsed into its side. There's no access other than the initial interior of this room structure, which has a single Radroach and a Port-a-Diner to скрипка некваліфікований робітник with.