FANDOM

Gametitle-FO3

Офіси Бетесди — захід (англ. Bethesda offices west) — одне з трьох приміщень в локації «-05-0001Руїни Бетесди Fallout 3, поряд з східним офісом Бетесды і катакомбами.

Мешканці Редагувати

Будівля населене рейдерами. Охороняється кількома турелями, які можна відключити за допомогою терміналу (середній рівень складності).

Опис Редагувати

Будівля постраждала від війни і перебування в ньому рейдерів: багато стіни і стелі проламані, також присутні характерні для рейдерів графіті.

На 3-му поверсі є вихід до містка, що веде до східного офісу Бетесды.

3-ій поверх — житло огнеметчика з расставлеными пастками: три самовыстреливающих дробовика, що активуються натискний пластиною, в підлозі дірка на перший поверх з двома гранатными розтяжками.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • У будинку можна знайти два милиці і кілька манометрів.
  • За стійкою після входу поруч з терміналом деактивації турелей лежить книга «-05-0009Наука для всіх».
  • Стелс-бій захований на 1 поверсі, в глухому куті ліворуч від входу, в дерев'яному ящику і на 3-му поверсі на полиці праворуч від дверей.
  • На 2-му поверсі на картотечних шафах лежать дві довоєнні книги, а на столику — стимулятор.
  • Ядерний постріл під перевернутим дерев'яним ящиком біля столу.
  • Книга «-05-0014Лагодження електроніки» в дерев'яному ящику на кутовому столі.
  • На 3-му поверсі можна знайти баффаут і ментаты.
  • На третьому поверсі в кімнаті з натискною пластиною і трьома пастками-дробовиками можна знайти плюшевого ведмедика. Рейдери підвісили його в якості приманки на гак над діркою в перекритті. Зірвавшись з краю дірки вниз, Самотній Подорожній потрапить на дві розтяжки зі зв'язкою з 6 гранат. Можна обережно спуститися по стінці і, потрапивши на уступ, зняти гранати, а також отримати доступ до декількох шаф, які, правда, в основному порожнім.
  • В дерев'яному ящику на 3 поверсі лежить журнал «-05-0019Лагодження електроніки»

Баги Редагувати

Якщо скористатися здатністю «-05-0020Пісочний людина», після завершення анімації є ймовірність опинитися одночасно разом з тілом і іншими живими рейдерами на іншому поверсі.

Поява Редагувати

Офіси Бетесди — захід з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати