FANDOM

Gametitle-FO76

Отруєна долина (англ. Toxic Valley) - один з шести регіонів Аппалачі, де відбуваються події Fallout 76 .

Опис Редагувати

Крайній північний регіон Аппалачі покритий радіоактивним промисловим білим порошком і забрудненими джерелами води. Причиною забруднення слугував витік [1] хімікатів на заводах і промислових об'єктах після Великої війни. Озера та інші смертоносні води регіону отруйної долини є домом для всіх видів мутованих водних тварин. Навколишнє середовище неприємне і суворе, де рослинність і живі дерева практично відсутні.

Розташований над смердючим озером Графтонський металургійний комбінат був центром економічного розвитку міста Графтон, а його велике промислове обладнання залишилося відносно недоторканими. Графтон був побудований на березі річки Тігарт. До Великої війни це був транспортний вузол, завдяки наявності як водного, так і залізничного сполучення. Тепер воно постає пустельним та вкрай негостиннм. Кордон між отруйною долиною і лісом лежить на Графтонской греблі. Побудована для забезпечення електроенергією металургійного заводу, гребля тепер заповнена забрудненими водами.

Локації Редагувати

Mbox stub
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Регіон Отруєна долина складається з 29 основних локацій:

Поява Редагувати

Регіон «Отруєна долина» з'являється тільки у Fallout 76.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Документальний фільм «Створення Fallout 76»