FANDOM

Gametitle-FO3

« Ти надаєш послуги, ми за них платимо. На це питання закінчуються. Тобі ясно? »

— Деніел Литлхорн

Отримуючи наганяй (англ. Getting an Earful) — невідзначений повторюваний квест Fallout 3[1].

Опис Редагувати

Ведучи свою діяльність на увазі у деяких мешканців Столичного пустища, Самотній Подорожній може викликати інтерес у деяких з них на предмет їх особистої вигоди. Якщо Самотній Подорожній досяг 14 Рівень персонажа рівня, то у нього з'явиться можливість взяти здатність «Найманий вбивця». В отриманій замітці згадуватимуться якісь «Литлхорн і партнери» і їх глава Деніел Литлхорн, який просить відвідати їх офіс на Звалищі.

Завдання та етапи Редагувати

Квест не має ні стадій, ні завдань.

Докладне проходження Редагувати

Прибувши в офіс на Звалищі[2], Самотній Подорожній зустрінеться з Деніелом Литлхорном. В офісі крім нього знаходяться четверо секретарів, які будуть зайняті роботою, несамовито друкуючи на друкарських машинках, створюючи і надаючи запису про діяльність всіх партнерів компанії по всьому Східному узбережжю[3][4]. Однак, як з'ясується з самої замітки від Деніела, так і розмови з ним — «Литлхорн і партнери» займаються антисоціальною діяльністю, спрямовану на ліквідацію доброчесних людей. Вони займаються своєю діяльністю потай, щоб не привертати зайвої уваги, тому їх і зацікавив Самотній Подорожній, мандрівний по різним місцям Пустки.

Поговоривши з Деніелом Литлхорном, Самотній Подорожній дізнається свою можливу роль в їх компанії. Вона полягає у вбивстві мешканців Пустки, у яких є статус карми «хороший» і «дуже хороший». У відповідності з цілями по позбавленню від доброчесних людей, компанія готова виплачувати пляшкові кришки за взяті з їхніх трупів вуха. Таким чином, Самотній Подорожній може вбивати добрих персонажів гри, брати з їх трупів з одного вуха і приносити їх Деніелу Литлхорну в обмін на грошову нагороду.

При взятті здібності «Найманий вбивця» Самотній Подорожній може просто не виконувати вбивства добрих персонажів, однак можливість отримувати з трупів добрих персонажів вуха зберігається.

Вуха на трупах «добрих» і «дуже добрих» персонажів з'являються в тому випадку, якщо Самотній Подорожній завдасть збиток персонажу, який призведе до смерті останнього. Такими є персонажі Братства Сталі, жителі багатьох поселень (Мегатонна, Ривет-Сіті, Громада Кентербері, Рейнджери Рейлі, Велике Місто та інші) і різні персонажі, які перебувають у різних місцях.

Завершальний етап Редагувати

Роздобувши і віддавши Деніелу деяку кількість вух, Самотній Подорожній буде отримувати нагороду — по 15 кришок за одне віддане вухо і зменшення очок карми на 10 одиниць. В діалозі є можливість поки притримати всі здобуті вуха або віддати їх всіх Деніела.

« Фірма Литлхорн і партнери пишається тобою. Таке чорне серце, як у тебе, заслуговує нагороди. Ми виплатимо тобі премію. Насолоджуйся. Рекомендую випивку. Або азартні ігри. Чи, може, підсісти на хорошу хімію. »

— Деніел Литлхорн

У тому випадку, якщо Самотній Подорожній вже має показник карми від -750 і нижче, то Деніел Литлхорн відзначить старанність Подорожнього в просуванні діяльності своєї компанії і вирішує додати йому преміальні 15 пляшкових кришок за кожне віддане вухо. Таким чином, «дуже злий» Самотній Подорожній буде отримувати від Деніела Литлхорна 30 кришок за роздобуті для компанії вуха.

Примітки Редагувати

  • Формально Самотній Подорожній може отримувати вуха з трупів добрих людей навіть заздалегідь не заходячи до Деніелу Литлхорну в офіс і не домовляючись з ним про угоду.
  • Незважаючи на те, що у неодичавших гулей фізично не може бути вух (через некрозу шкірного покриву вуха зазнали розкладання) дана частина організму все одно буде отримана при наявних вище умовах. Таким чином вбивство жителів Підземелля та інших добрих гулей в грі також спричинить за собою отримання вух з їхніх трупів.
  • Невідомо з якою метою «Литлхорн і партнери» використовують вуха в подальших цілях.
  • Щоб не сильно підірвати життя доброчесних персонажів і упустити можливість їх виконання квестів, можливості торгувати та інших вигод, з метою придбання вух рекомендується вбивати періодично відновлюються безіменних охоронців Ривет-Сіті.
  • У разі масового вбивства добрих персонажів в грі на Самотнього Подорожнього відкриють полювання Регулятори при досягненні показника карми «злий» і «дуже злий».
  • В Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide описується, що за дачу вуха Деніелу при показнику карми вище -750 дається всього 5 кришок, а за нижчий — 10.

Примітки Редагувати

  1. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide стор 362.
  2. Раніше доступу до нього не було.
  4. Проте надавати будь-якого роду інформацію про компанії як секретарі, так і Деніел, не будуть.