FANDOM

Gametitle-FO4

« Каркас старого готелю використовується супермутантами, для складування та оброблення своїх ворогів. Природно, скрізь кров. Але є також сходи до верхніх поверхів каркаса і нестійкі металеві балки, які потрібно пройти, щоб дістатися до скрині. »

— Опис в керівництві, стор 475.[1]

Остов готелю супермутантів (англ. Super mutant hotel shell) — невідзначена локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Залишки невідомого готелю в районі Бостон-Коммон, який розташований на північ кладовища Гранари.

В 2287 році готель наповнений супермутантами, чиє перебування частково змінило інтер'єр. Тіла жертв у мішках з м'ясом, оброблена тушка собаки на кухні. Піднімаючись по сходах можна знайти кілька ліжок для відпочинку.

На самій висоті є залишки скелета військовослужбовця сидить у скрині. Далі можна забратися на сусідню дах. З північної сторони є пожежна драбина також веде на дах.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Остов готелю супермутантів з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [14.01] SUPER MUTANT HOTEL SHELL. The shell of an old hotel is used to dump and carve up enemies of the Super Mutant. As one might imagine, there's blood everywhere. But there's also stairs up to the skeletal upper floors and precarious metal beams to cross to reach a steamer trunk.