FANDOM

Gametitle-FO4

Останній рейс «Констітьюшн» (англ. Last Voyage of the U.S.S. Constitution) — побічний квест Fallout 4.

Історія Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Завдання Редагувати

  1. Зустрітися з капітаном.
  2. Відбити напад сміттярів.
    • (необов'язково) Вистрілити з гармат.
  3. Поговорити з Боцманом.
  4. Полагодити або замінити силові кабелі (3/3).
  5. Поговорити з Боцманом.
  6. Полагодити котушку силового реле або купити нову на заміну.
  7. Поговорити з Боцманом.
  8. Встановити чіп управління в систему навігації.
  9. Полагодити або замінити передавач радара «Посейдон».
  10. Встановити передавач радара «Посейдон».
  11. Поговорити зі Штурманом.
  12. Поговорити зі Айронсайдом.
  13. Знайти підшипники для турбонасоса.
  14. Вставити підшипники в турбонасос.
  15. Повернутися до Айронсайду.
  16. Захистити «Констітьюшн».
  17. Повернутися до Айронсайду.
  18. Включити запасний генератор.

Докладне проходження Редагувати

Вцілілий зустрічає робот Часовий і відправляє до капітана Айронсайду. Після підйому на палубу почнеться напад сміттярів. Відбившись від атаки і поговоривши з капітаном, Вижив потрібно допомогти Боцману і Містерові Навігатора. Боцман просить замінити силові кабелі (можна взяти поруч в ящику нові кабелі або полагодити їх — «-05-0250Інтелект» 3).

Далі Боцман просить замінити (можна полагодити — «Інтелект» 5) котушку силового реле. При розвиненій «Харизмі» Вижив зможе дізнатися у нього про перепрошиванню всіх роботів на кораблі і якийсь Хірурга, колись чинившем судно.

Після лагодження Містер Навігатор відправляє Вижив забрати у сміттярів чіп управління. При розмові з сміттярем Менді Стайлс з'являється вибір:

  • Допомога роботам: обманом, силою або за допомогою крадіжки отримати у сміттярів чіп управління.
  • Допомога мусорщикам: поломка з їх допомогою деталей, які потрібно знайти, «лагодження» судна. Після запуску генератора вибухає двигун (варіант з псуванням передавача не перевірено), сміттярі йдуть на штурм, необхідно знищити Айронсайда. Пізніше від Менді Вижив дізнається, що сміттярі не діляться награбованим і від нього хочуть позбутися — Вижив доведеться вступити з ними в бій.

Потім Містер Навігатор просить полагодити радар. Можна знайти передавач радара локації Турбіна «Посейдона»#18-F або полагодити його («Інтелект» 9).

У капітана Айронсайд є для Вижив останнє завдання — знайти підшипники для турбонасоса. Доведеться відправитися за підшипниками в одне з місць: цех складання машин «Корвега», Форт-Хаген, Завод «Дженерал Атомікс». Встановивши їх і отримавши за це 250 кришок від Боцмана, потрібно повернутися до Айронсайду.

Вижив потрібно вислухати розповіді про грандіозні плани, а потім відбити «раптовий» штурм сміттярів. Після завершення бою Капітан вручить Вижив «-05-0260Залп» і попросить включити запасний генератор, що знаходиться на даху сусіднього будинку. Судно повільно злетить і, не пролетівши пари сотень метрів, переміститься на хмарочос на іншій стороні річки.

Примітки Редагувати

  • Кейт, Пайпер і Хенкоку не сподобається обман сміттярів.
  • Кюрі, Ніку Валентайн і Престону Гарві не сподобається крадіжка чіпа у сміттярів (навіть після їх вбивства взяття чіпа розцінюється як крадіжка).
  • Причиною того, що фрегат зазнає нова катастрофа буде перенастроювання сміттярами чіпа управління для системи навігації корабля.
  • Можна застрибнути на відлітаючий корабель (простіше всього за допомогою модифікації реактивного ранця для силовий броні). Але при цьому Вижив загине в момент, коли корабель врізається в хмарочос. Якщо встигнути спуститися з палуби в трюм або прописати в консолі команду tgm, переліт завершиться благополучно.
  • Після перельоту в нове місце корабель втрачає шлюпку-підйомник на кормі.
  • На корабель можна буде потрапити знову на ліфті, що знаходиться в хмарочосі. Якщо почати діалог з Айронсайдом, він подякує Вижив за заслуги, привласнюючи йому звання Почесного лейтенанта і дасть Головний убір лейтенанта, що дає бонус +1 «Харизмі». Також Вижив надається право користуватися капітанською каютою, але збір непотребу в каюті і трюмі корабля все одно розцінюється як крадіжка (весь непотріб залишається позначений червоним і протектероны нападають, якщо попастися на крадіжку).

Баги Редагувати

  • pcIcon pcПісля першого набігу сміттярів продовжує звучати «бойова» музика. Лікується з подальшим збереженням перезапуском гри або швидким подорожжю в іншу локацію.
  • Менді може бути ворожа як до знахідки корабля так і під час нападу сміттярів. Будьте обережні, на відміну від компаньйонів, знарядь і членів «Констітьюшн», які можуть тільки вивести її з ладу, ви здатні вбити Менді.
  • Менді може без причини стати ворожою і поговорити з нею у ході завдання «Забрати чіп управління» не вийде.
  • Менді продовжує говорити з тим, хто Вижив після вибуху корабля. При проході визначених гілок можна отримати розташування Пайпер.
  • Квест може зависнути на останній стадії, коли потрібно захистити корабель від сміттярів. Потрібно в консолі прописати setstage 22a02 840, і квест продовжиться. Баг спостерігається при виборі боку роботів. Баг також вирішується зачисткою сміттярів всередині трюму корабля.
  • Якщо відпустити компаньйона, перебуваючи в трюмі корабля, то його почнуть атакувати протектроны і турелі.
  • Може статися баг, якщо перед відправкою корабля встигнути залізти на головну палубу, то в момент відправлення корабля, з палуби можуть зникнути всі речі (ящики, мішки з піском) і екіпаж. Вхід в трюм буде не доступний
  • Протектоны і турелі в трюмі корабля ворожі по відношенню до зброєносцеві Братства Сталі, який буде супроводжувати Вижив в ході завдання «Подаючи приклад». Так як зброєносець, як і всі діти Fallout 4, невразливий, то роботи не зможуть як-небудь йому нашкодити.

Галерея Редагувати