FANDOM

Gametitle-FO4

« За воротами в Наханте є лісиста місцевість, де розташовувалися коли-то шикарні особняки. Найбільш відомим з них є Особняк Крупів, що належав впливової сім'ї в Наханте. »

— Опис в Survival Guide стор. 338

Особняк сім'ї Крупів (англ. Croup Manor) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Розташований на Узбережжі Співдружності в лісистій місцевості півострова Нахант — триповерховий будинок з підвалом на околиці невеликого поселення. Особняк частково зруйнований, але всі сходи збереглися. Підвал замкнений на «дуже складний» замок, в якості альтернативи двері можна відкрити ключем. Перед будинком встановлено постамент для пам'ятника, але самого пам'ятника немає. Навколо розкидані згнилі і проржавілі залишки автомобілів, під навісом стоїть мотоцикл і майстерня.

Після зачистки від диких гулей тут може бути засноване поселення.

Історія Редагувати

До війни Редагувати

Особняк належав колись впливової світської сім'ї Круп, незадовго до Великої Війни розорилася внаслідок невдалої операції на біржі.

Велика війна Редагувати

В результаті ядерного бомбардування Бостона і його околиць семество Круппів піддалося радіоактивного зараження і подальшої гулификации.

2078 рік Редагувати

Теодор Крупп, син глави сімейства, усвідомлює, що вплив радіації згубно позначилося на розумових процесах його родичів. Але сімейні почуття переважають і, замість того, щоб позбутися від них, він замикає рідню в підвалі, а ключ ховає. Наприкінці січня він і ще кілька «нормальних» піддаються атаці якихось «вижили» (в тому числі і гулей). Теодор помічає відсутність будь-якої реакції диких гулей на розумних. Після цього він вирішується спуститися в підвал і присвятити себе поверненню своїх родичів до розумного життя.

«Сотні років потому»Редагувати

Теодор зневіряється вилікувати родичів, хоча і відзначає незначний прогрес у свого кузена. У 2287 ріку підвалі особняка Вцілілий може виявити тіло Теодора Крупа в оточенні своїх все ще живих родичів.

Мешканці Редагувати

Особняк і прилеглу територію населяють усілякі гулі, включаючи легендарних.

1 поверх і територія Редагувати

Дикі гулі: пожирачі, бродяга, мисливець, всохлі гулі.

2 поверх Редагувати

Пожирачі, дикий гуль.

3 поверх Редагувати

Гнилий світиться.

Підвал Редагувати

Перед дверима до підвалу розташувався легендарний усохший дикий гуль. Сам підвал є окремою локацією. У ньому живуть дикий гуль, дикий гуль - пожирач, легендарний усохший дикий гуль і гангренозний дикий гуль. Також у підвалі можна виявити тіло гуля Теодора Крупа.

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Підвал Редагувати

Двері замкнені на «дуже складний» замок можна відкрити за допомогою ключа. В самому підвалі можна знайти:

1 поверх і двір Редагувати

2 поверх Редагувати

3 поверх Редагувати

  • Двері в спальню замкнені на «середній» замок можна відкрити за допомогою ключа. В комоді лежить ключ від підвалу Крупів.

Примітки Редагувати

  • Квест на зачистку цієї локації вважається виконаним, якщо перебиті всі гулі в підвалі; ті, що сплять у самому будинку, вважаються нейтральними і в розрахунок не йдуть. Таким чином, є ймовірність, що в новому поселенні залишаться живі гулі (наприклад, якщо не будити світиться гуля на 3 поверсі, щоб взяти в спальні ключ від підвалу, а зламати замок шпилькою).
  • На захід від локації, на перешийку, що з'єднує півострів Нахант з материком, на баржі з двома військовими броньовики, штурмотронта майором Сміливцем, в синьому контейнері за дверима з «середнім» замком можна забрати комплект силовий броні Т-51.

Поява Редагувати

Особняк сім'ї Крупів з'являється тільки у Fallout 4.