FANDOM

Gametitle-FO4

Особливий комплект для виживання (англ. Survivor's Special) — унікальний лазер Fallout 4.

Опис Редагувати

Особливий лазер, що належить паладину Брэндису. Має легендарним властивістю «Закривавлений», бонус від якого полягає в тому, що чим менше у вас здоров'я, тим більшої шкоди завдає зброю. Крім цього властивості (і обумовленої ним ціни) і унікального назви зброя повністю ідентичне стандартному лазеру.

Місцезнаходження Редагувати

Це зброя — можлива нагорода за завдання «Зниклий патруль». Щоб отримати його, ви повинні:

  • виконати завдання, будучи членом Братства Сталі.
  • у процесі виконання завдання, при фінальному розмові з паладином Брэндисом, потрібно переконати його повернутися в Братство, після чого він дасть вам у нагороду це зброя. Також «Особливий комплект» можна вкрасти, або просто вбити Брэндиса і забрати зброю з його тіла.

Примітки Редагувати

  • Набір можливих модифікацій і характеристики зброї повністю аналогічні таким у стандартного лазера.
    • Увага: конкретний набір модифікацій цієї зброї визначається випадковим чином в момент його отримання, тому його зовнішній вигляд і характеристики можуть відрізнятися у різних гравців.
  • * модифікаціям може ставати пістолетом, карабіном, а також автоматичною зброєю.
  • Спроба додати зброя консоллю призводить до отримання базового лазерного карабіна без легендарного властивості, але з вірним назвою.

Поява Редагувати

Особливий комплект для виживання з'являється тільки у Fallout 4..