FANDOM

Gametitle-FO2

« Я маю на увазі, що реактор зараз працює, але міг би працювати і краще. Набагато краще, якщо б у нас було б хоч трішки більше даних. Якщо ти дістанеш дані для оптимізації, ми прямо вітрила розпустимо і полетимо, ну, ти розумієш, що я маю на увазі. »

Фестус

« У нас є економічний звіт, який показує, що оптимізація атомної електростанції Гекко безпосередньо принесе користь Місту Сховища. Я дам знати нашим товаришам тут, в Гекко, про твоєї місії. »

Мозок

Оптимізувати електростанцію (англ. Optimize the powerplant) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Реактор електростанції відремонтований, але може працювати набагато ефективніше. Для здійснення цього, його потрібно оптимізувати роботу, провівши розрахунки по зміні параметрів. Виконати це можна тільки в Сховище 8.

Обраний може взяти це доручення у Мозку або Фестуса.

Проходження Редагувати

Фестус видає Обраному диск з даними реактора для розрахунків. Цей диск треба обрахувати в центральному комп'ютері Сховища 8. Проблема в тому, що Сховище охороняється і туди пускають тільки громадян Міста Сховища. Як завжди, існує кілька шляхів.

Якщо Обраний ще не став громадянином Міста Сховища, то при наявності високих удачі, сприйняття і інтелекта він може пройти тест у проконсула Грегорі і стати ним. Другий спосіб проникнути в Сховище для персонажа з низьким інтелектом (менше 4-х). Можна прийти в Центр розподілу слуг і поцікавитися у Баркуса, де знаходиться Сховище, прикинувшись новим «слугою». Баркус дасть супроводжуючого, з яким Обраного пропустять всередину. І третій спосіб — підійти до охоронцям сховища на максимально близьку відстань і перейти в режим бою, після чого пробігти повз них у сховище. Це ніяк не позначиться на ставленні жителів і охорони до Обраного.

Всередині Сховища необхідно спуститися на третій рівень і використовувати диск реактора на комп'ютер центру управління[1]. В англійській версії потрібно увійти в діалог з комп'ютером і вибрати репліку «Вставити диск з Гекко», комп'ютер знаходиться у правому крилі третього рівня Сховища 8 (центральний з трьох, єдиний з усіх відкриває діалог).

Якщо Обраний не хоче зв'язуватися з комп'ютерами або з громадянством, то може звернутися до радника МакКлюру і переконати його оптимізувати диск для себе. В якості додаткового аргументу в цій розмові Мозок запропонує Обраному диск з економічними розрахунками, що описує вигоду співпраці Гекко і Міста Сховища при нормально функціонуючому реакторі, який потрібно взяти у Гордона.

Отримавши оптимізований диск, Обраний повинен повернутися на електростанцію і показати його Фестусу. Той вкаже, що диск потрібно використовувати на терміналі управління роботом, що і потрібно виконати. Після цього квест вважається виконаним і нараховується нагорода.

Оптимізувавши електростанцію, можна поговорити з мером Гекко і виявити в розмові з ним турботу про гулях. Після вислуховування історії мера Обраний отримає 3 суперстимулятора. Якщо Обраний поцікавиться історією соратника мера — доктора, той буде лікувати його безкоштовно.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  1. При сприйнятті не менше 7 Обраний виявить роз'єм для Піп-Бою, який теж можна оптимізувати, отримавши в навантаження диск «Журнал, Місто Сховища».

Шаблон:Navbox Гекко