FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
викласти вміст від третьої особи.

Операція «Тікондерога» (англ. Operation Ticonderoga) — фракційний квест «Підземки» Fallout 4.

Проходження Редагувати

У цій місії вам доведеться зіткнутися з могутнім противником. І це знову будуть сінти. Тільки не перше покоління, а потужні синто-мисливці. Причому їх буде кілька. Так що готуйтеся до важкого бою.

У квесті Нічний Бостон ми відвели побіжного синта на базу адаптації роботів до Співдружності. «Підземка» тримала там агентів, щоб ті допомагали новоприбулим. Але прибувши в штаб, ми дізнаємося від Дездемони не дуже приємні новини.

Та заявить нам, що Станція Тікондерога перестала виходити на зв'язок. Тому потрібно відправитися туди і перевірити – чи все у них в порядку. І перше наше завдання — дістатися до цієї самої станції. Але перед цим краще надіти Силову броню, так як бій буде неабияким. А там вже піднімаємося на ліфті місце проживання мешканців об'єкта. На виході з ліфта ви виявите синта-мисливця X9-27, який заявить, що про ваше прибуття повідомлено не було. Якщо ви вже познайомилися з Інститутом, то сінт вас прийме за свого, а якщо ні, то атакує.

Загалом, розмовляли ви з синтом чи ні, його і всіх інших роботів все одно необхідно ліквідувати. Варто пам'ятати, що мисливець при перших же пострілах у нього включить стелс-бій. Після того, як знищити ворогів, у цьому ж холі виявите та загиблого Хай-Райзу. Рівнем вище буде знаходитися загиблий агент «Підземки». Але нам треба йти вниз. Там нашого героя також чекає засідка. Знову знищуємо синто.

Ще нижче варто побоюватися турелей. Зрештою, утыкаемся у двері з терміналом, за допомогою якого власне і відкриваємо її. Вона веде нас до виходу з будівлі, де знову виявиться сінт-мисливець. І знову нам доведеться з ним розбиратися. Мисливець дуже швидко відновлює своє здоров'я. Так що доведеться його вбити - вам потрібно потужне і скорострільна зброя. Як тільки вб'єте і цього андроїда, вам залишиться тільки повернутися до Дездемони і доповісти про побачене. Вона буде розчарована тим, що всі агенти Підземки на станції знищені. Але чесно заплатить вам 500 кришок. А також висловив сподівання на подальшу вашу допомогу організації у звільненні синто.

На цьому справжня місія закінчується, а вам належить зайнятися діяльністю шпигуна в Інституті у квесті Під землею і під прикриттям.