FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FO3 PLGametitle-FNVGametitle-FNV OWBGametitle-FOTGametitle-FO4
Окуляри
в окремих іграх
Fallout 2?
Fallout 3Дитячі окуляри для читання
Окуляри
Окуляри доктора Чи вирізаноIcon cut
Окуляри Тридогнайта
Окуляри-хамелеони
Окуляри в черепаховій оправі
Окуляри для читання
Сонячні окуляри
Щасливі сонячні окуляри
Мотоциклетні окуляри
Захисні окуляри вирізаноIcon cutplGametitle-FO3 PL
Окуляри Десмонда plGametitle-FO3 PL
Очки Шурупа bsGametitle-FO3 BS
Хроматичні окуляри plGametitle-FO3 PL
FO: New Vegas?
FO Tactics?
Fallout 4?

Окуляри (англ. Eyeglasses) — аксесуар в іграх серії Fallout.

Опис Редагувати

Окуляри в іграх Fallout представлені у великій різноманітності і володіють різноманітними властивостями — від повної непридатності до ремонту до зниження інтелекту носить їх персонажа. Нижче дано короткий опис в алфавітному порядку.

Варіанти Редагувати

Дитячі окуляри для читання Редагувати

Reading Glasses
Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas

Зменшена копія «дорослих» окулярів для читання, можна носити з капелюхами та іншими головними уборами, не приховують обличчя. Не дають жодних бонусів. Один з квапливих і безцеремонних малюків у печерах Літл-Лемплайта буде дивитися крізь них на Самотнього Подорожнього.

Захисні окуляри Редагувати

Biker Goggles
Докладніше: Point Lookout

Зовні ідентичні мотоциклетним, захисні окуляри повинні були збільшувати на 10 пунктів рівень навички «Енергетична зброя», але у фінальний реліз доповнення Point Lookout не ввійшли.

Дзеркальні сонячні окуляри Редагувати

Sunglass
Докладніше: Fallout 2

Щоб стати володарем пари додають упевненість, модних і грізно виглядають очок, доведеться розкопати одну з могил на Голгофі. Навіть носяться в руці, ці окуляри збільшують привабливість.

Мотоциклетні окуляри Редагувати

Biker Goggles

Часто зустрічаються на просторах захисні окуляри з двома стеклами в м'якій прилеглої оправі і з двома ж трикутними металевими власниками ремінця. Не дають додаткових бонусів носить. Обидва Стокгольма в Fallout 3 обрали цей варіант.

Окуляри Редагувати

Eyeglasses
Докладніше: Fallout 2, Fallout 3, Fallout 4, Fallout: New Vegas

Окуляри для корекції зору. У Fallout 2 цей предмет можна обміняти на що-небудь більш корисне. На Мохавской і Столичної Пустках окуляри виглядають інакше — широка чорна оправа і звичайні лінзи; на кожній дужці логотип SUNCO. Найпростіші, але в Fallout: New Vegas з особливість «Чотири ока» додадуть +2 до характеристиці «Сприйняття». Можливо саме тому програміст Емілі Ортал воліла «просто окуляри» іншим варіантам. Такою ж парою прикрашена і ліва голова брамина у Житло Дукова.

Очки Десмонда Редагувати

Eyeglasses
Докладніше: Point Lookout

Окуляри належать гулю Десмонду, проживає в Пойнт-Лукауте 2277 ріку. Зовні ідентичні звичайними очками, але мають особливості, які роблять їх унікальними: дають +5 до навичкаам «Вибухівка» та «Легка зброя».

Окуляри доктора Чи Редагувати

DrLi'sGlasses
Докладніше: Fallout 3

З волі розробників гри, доктор Лі змушена обходитися без своїх стильних чорних окулярів від все тих же SUNCO. Можливо, саме тому проект «Чистота» трохи пригальмовував.

Очки доктора Клейна Редагувати

OWB NVDLC03GlassesDrKlein
Докладніше: Old World Blues

Мозковий центр Мозкового Центру, що нині носить ім'я Клейн, в своє колишнє життя носив цю оптику. +5 до навички «Ремонт» і +1 до характеристиці «Інтелект» — справжні докторські окуляри.

Окуляри доктора Мебіуса Редагувати

OWB NVDLC03GlassesDrMobius
Докладніше: Old World Blues

Подвоєні за бонусам окуляри доктора Клейна: +10 до навичці «Ремонт» і +2 до характеристики «Інтелект». В Old World Blues живе в баку доктор Мебіус і без допомоги цих окулярів зміг вкрасти мозок у Кур'єра.

Очки лоботомита Редагувати

Lobotomite goggles
Докладніше: Old World Blues

Якщо мати особливість «Чотири ока», то окуляри додадуть +2 до характеристики «Сприйняття». Але не збагатять власника думками: -2 до «Інтелект». До нещастя, які перенесли операції на мозку і зумів вижити лоботомитам вибирати не доводиться.

Окуляри зварника Редагувати

Welding goggles
Докладніше: Fallout 4

Окуляри з товстими тонованими стеклами, призначені для зварювальних робіт. При надіванні персонажем збільшує на одиницю його рівень основної характеристики «Сприйняття». Підійдуть навіть Собаці, але ні на що не вплинуть.

Очки Тридогнайта Редагувати

ThreeDog Glasses
Докладніше: Fallout 3

Тридогнайта в цих окулярах можна прийняти за сліпого — настільки темні в них лінзи. Але все зовсім не так — діджей не тільки відмінно бачить, але чує, і пам'ятає, і розповідає. У чому можна переконатися, послухавши його новости.

Окуляри-хамелеони Редагувати

Tinted Reading Glasses

Точна копія окулярів для читання з трохи тонованими лінзами. Незважаючи на відсутність бонусів, інженер Сховища 101 Флойд Льюїс за життя носив точно такі ж хамелеони, а Райан Брігг, теж не знімав їх, винайшов диво-м'ясо Кротощура, працюючи в своїй лабораторії в тунелі станції «Журі-стріт». У Fallout: New Vegas один з зброярів мохавского відділення на практиці засвоїв, що з особливістю «Чотири ока» його характеристика «Сприйняття» підросте на два пункти.

Окуляри в черепаховій оправі Редагувати

Tortiseshell Glasses

Окуляри Protecto з оправою з пластика «під черепаховий панцир» і тонованими лінзами. Містер Берк, роблячи свій вибір, навряд чи знав, що права голова брамина в помешканні товариша Дукова теж воліє такий стиль, а в салоні леді Фрампертон очки виставлені на розпродаж. На відміну від циніка Берка, персонаж Fallout: New Vegas Філіп Лем з Сховища 19 — єдиний володар аксесуара.

Окуляри для читання Редагувати

Reading Glasses

Варіант окулярів-хамелеонів з тонкою металевою оправою і простими лінзами. З невідомої причини особливо полюбилися лікарям усіх мастей. Руда, Леско, Престон, Мітчелл, док Хофф (теж, у певному сенсі, «медик») підкорені цією моделлю. Як і покійний нині доктор Ротсон.

Очки Шурупа Редагувати

Shades
Докладніше: Broken Steel

Шуруп, брат Гайкіна, в додатку Broken Steel з допомогою цієї унікальної версії сонячних окулярів збільшував рівень своїх навичок «Злом» і «Скритність» на три пункти. Зрозуміло, при непростому характері та з таким багатством рейдеру важко буде залишитися живим після несподіваної зустрічі з Самотнім Подорожнім.

Поліцейські окуляри Редагувати

AuthorityGlasses
Докладніше: Fallout: New Vegas

Темні окуляри зі слідами часу на лінзах та оправі, призначені для захисту від сонця. Деякі з рейнджерів НКР носять такі примірники. Не самий рідкісний вид очок на Мохавской Пустки.

Сонячні окуляри Редагувати

Shades
Докладніше: Fallout 3, Fallout 4, Fallout: New Vegas

Окуляри з тонкими легкими дужками і затіненими лінзами без оправи, захищають від сонця навіть Снєжка у Підземеллі. У Fallout: New Vegas носяться усіма преторіанцями окуляри знадобляться і Кур'єру разі виконання квесту «Сонячні відблиски».

Щасливі сонячні окуляри Редагувати

Shades

Унікальний варіант звичайних сонячних окулярів. У Fallout 3 можна знайти на манекені в бакалії «Щастя». У Fallout: New Vegas крім того, що додають +1 до основною характеристикою «Удача», «Сприйняття» не дають +2, як інші очки, а +3 (з особливістю «Чотири ока»).

Хроматичні окуляри Редагувати

Tortiseshell Glasses
Докладніше: Point Lookout

Унікальний варіант очок в черепаховій оправі; раніше вони належали китайському шпигунові, а в 2277 ріку знайдено Самотнім Подорожнім на території Пойнт-Лукаута. Окуляри приведуть головного героя прямо в бункер китайської розвідки.

Примітки Редагувати