FANDOM

Gametitle-FNV

Озерник (англ. Lakelurk) — істота Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Озерник — мутировавшая snapping черепаха, вид зберігся у чистої води озера Мзс. По виду і типу атаки озерники нагадують королів болотников зFallout 3, що мешкають у Столичної Пустки.

Вони агресивно відстоюють свої території і нападають на будь-якого, хто там з'являється. Нападають, використовуючи акустичну хвилю для ошеломления і нанесення шкоди ворогам. У Fallout: New Vegas зустрічаються 2 види озерников: звичайний озерник і унікальний озерник-король.

Знищення Редагувати

Враховуючи небезпеку озерников, при зіткненні з ними краще користуватися укриттями (наприклад, за каменем або гребенем пагорба) або перебувати на досить великій відстані — їх атаки ефективні тільки на ближній дистанції. Уникнути атак озерников можна, пірнувши у воду. Їхня «зброя» абсолютно марно під водою.

З тіл мертвих озерников рідко можна взяти м'ясо озерника.

Поселення озерников в печерах табору Гардіан очолюються озерником-королем. Якщо вдасться таємно вбити короля, то інші озерники впадуть в сказ і переб'ють один одного.

Примітки Редагувати

  • Перед атакою озерник буде ревіти,даючи короткий проміжок часу щоб атакувати його.
  • Озерник має два ряди зубів. Один ряд зубів схожий на людський,а інший на зуби піраньї.
  • Озерники сильно схожі на королів болотников з Fallout 3.

Поява Редагувати

Озерник з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Зовнішній вид озерников нагадує істоту з фільму 1954 року «Створіння з Чорної Лагуни».

Галерея Редагувати

Істоти