FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PLGametitle-FNV

Одяг найманця-баламута (англ. Merc troublemaker outfit) — різновид одягу найманців у Fallout 3 та Fallout: New Vegas, що відрізняється від інших наявністю рідкісних на Столичного пустища блакитних джинсів.

Опис Редагувати

Одяг найманця-баламута являє собою комплект з подовженою куртки-жакети темної шкіри, пари блакитних джинсів, високих шнурованных черевик і чорних рукавичок, заправлених в рукава.

  • У чоловічій версії присутні два хрест-навхрест перетягнутих через груди патронташа-бандольера (кулеметні стрічки?), три поясних і поясний ремінь з польовою сумкою під праву руку. Куртка застібається на блискавку, підлоги вкорочені спереду, джинси підвернені, на шиї пов'язка з пряжкою.
  • Жіночий варіант відрізняється трьома поясними патронташами під різний калібр патронів із закріпленим зліва мотком мотузки, плечовими ременями і більш високими черевиками з в'язаними гетрами, які заправлені джинси.

Характеристики Редагувати

Має відносно невисоку вартість і слабку захист, дає надбавку за 2 очки до навичкам «Легка зброя» та «Холодна зброя».

Місцезнаходження Редагувати

Доступна в продажу у торговців і іноді трапляється в шафах і контейнерах.

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Олександр з 188-го торговельного поста та ін.

Примітки Редагувати

Для ремонту інших різновидів одягу найманців, включаючи base_id 000cb607, придатна тільки модель з base_id 00034123

Поява Редагувати

Одяг найманця-баламута з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.