FANDOM

Gametitle-FNV

Одяг Кесс (англ. Cass' outfit) капелюх Кесс (англ. Cass' hat) — унікальні одяг і головний убір Fallout: New Vegas, що належать Троянда Шарона Кессіді, також відомої як Кесс.

Опис Редагувати

Одяг Кесс Редагувати

Складається з короткого шкіряного жакета коричневого кольору, надітого поверх червоно-білій картатій сорочці, розстебнутій на три ґудзики; сильно поношених синіх джинсових штанів з безліччю дірок, і вічно брудних чобіт на масивному каблуці. Костюм доповнено ромбоподібним кулоном з маленькою трояндочкою, що дістався Кесс від її батька — Джона Кессіді[1]; широким шкіряним ременем з пряжкою, прикрашеної зображенням черепа брамина; коричневим хусткою, заткнутим за пояс ззаду і темними рукавичками.

Капелюх Кесс Редагувати

Являє собою унікальний варіант ротанга ковбойського капелюха, який відрізняється наявністю темної окантовки і пошкодженими полями.

Характеристики Редагувати

Ні одяг, ні капелюх не забезпечують ніякого захисту і не володіють спеціальними ефектами. Обидва предмети не призначені для використання Кур'єром, і не можуть бути вилікувані з інвентарю Кесс без використання консольних команд. Більш того, одяг має тільки жіночий варіант, а спроба оснастити її на персонажа чоловічої статі призведе до виникнення графічного бага.

Поява Редагувати

Одяг Кесс і капелюх Кесс з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Броня та одяг FNV