FANDOM

Gametitle-FO1
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.

« Мене нудить від вас, чиновників Хаба! Перевіряєте сховище мого боса! І що далі? Податки піднімете? Чому чесна людина не може заробити собі на життя без того, щоб ви, кляті бюрократи, контролювали все і вся? Одного разу ми почнемо чинити опір... Так, одного разу прості чесні люди напинают вас по яйцям, як ви того заслуговуєте, толстопузы... Ви у нас ще потанцюєте... Чекаю не дочекаюся... Ні, нічого особистого. Знаю, ви просто виконуєте свою роботу. Я не буду вам заважати проводити інспекцію. До побачення. »

Річі Глоустэдер

Обчистити лихваря (англ. Clean out the Loan Shark) — невідзначений квест, вирізаний з Fallout.

Опис Редагувати

У сховищі компанії «Дружній позику» міститься велика сума грошей — капітал компанії. Виходець з Сховища може безкарно привласнити його.

Проходження Редагувати

Основний спосіб проходження квесту доступний персонажу з високим інтелектом (7 і більше). Тільки в цьому випадку у розмові з охоронцем сховища, Річі Глоустэдером, з'являться потрібні репліки.

Основний спосіб Редагувати

Виходець може бути змінником Річі або заявити йому, що є «Інспектором сховища Хаба» і вимагати перевірки сховища. В обох випадках виконується перевірка навичкаа «Красномовство». Якщо перевірка успішна, Річі коментує це відповідної реплікою, відмикає двері сховища і йде. Якщо ж перевірка провалено, то в першому випадку Річі відмовляється покидати свій пост, а в другому стає ворожий.

Альтернативний спосіб Редагувати

Виходець може зломать двері сховища і забрати собі його вміст. При цьому всі співробітники «Дружнього позики» стануть ворожі, однак якщо весь бій пройде всередині будівлі, поліція Хаба не відреагує на перестрілку.

Нагорода Редагувати

За лаштунками Редагувати

Квест був вирізаний з Fallout разом з охоронцем сховища. Тим не менш, його можна пройти альтернативним способом.