FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Обріз з'являється і в інших іграх.

Обріз (англ. Sawed-off shotgun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це кустарний обріз двоствольного дробовика. У нього исцарапанное цівка і розхитана рукоять, грубо скріплені стовбури з нержавіючої сталі, а ствольну коробку покриває легкий наліт іржі.

Характеристики Редагувати

Це обріз двоствольного дробовика під патрон 12 калібру. Незважаючи на непрезентабельний зовнішній вигляд, в ближньому бою це зброя несподівано ефективно — при натисканні на спусковий гачок стріляють обидва стовбура, і противник отримує подвійну дозу свинцевого дробу і величезні пошкодження. Але це єдина перевага даної зброї — воно швидко ламається, потребує перезарядки після кожного пострілу, а високий розкид дробу робить його абсолютно марним в дистанційному бою. Тому з нього найкраще стріляти кульовими патронами, так як вони добре зменшують розкид тим самим не розсіюючи шкоди куди попало.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 395 разів (790 патронів) перед тим, як зламається. Також, воно вимагає від стрільця певних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 50).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Примітки Редагувати

  • В попередніх іграх серії обріз мав два спускового гачка, тобто обріз стріляв два рази до перезарядки, а не один.
  • Ймовірно, це зброя є обрізом двоствольної рушниці, який відображається в доповненні Point Lookout до гри Fallout 3.

Звуки Редагувати

SingleShotVB

Поява Редагувати

Обріз з'являється у Fallout 2, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати

«Великий бум»

Галерея Редагувати