FANDOM

Gametitle-FO3

Обряд Очищення — церемонія Fallout 3.

Опис Редагувати

Обряд був придуманий Батьком Лавром, Матір'ю Березою і Провидицею Бузком у перші роки існування Оазиса, проводиться в Павільйоні як перша частина процедури посвячення в Доглядачі дерев або перед зустріччю кого-небудь з допущених в Оазис з Харольдом[1], призначений для очищення тіла і свідомості «чужинця» від усього, що може нанести шкоду Великому.

Під час обряду «просветляемый» повинен випити Сік («густа, в'язка рідина») з Очищення Чаші, що стоїть у центрі Павільйону, вислухати вимовлені по черзі присутніми навколо древенами[2] слова заклинання-молитви, після чого засинає, а прийшовши в себе, виявляється вже в Гаю. Пройшовши саме такий обряд, Самотній Подорожній може отримати аудієнцію у Харольда та почати квест Оазис. Проходження обряду не означає прийом у древены, крім нього потрібні багато років наполегливої праці і повна відмова від використання будь-якої техніки.

Text Редагувати

  1. На відміну від попередніх ігор, в Fallout 3 Гарольд названий Харольдом.
  2. У проведенні обряду не бере участь Гілка Липа — вона майже постійно перебуває на посаді, охороняючи головний вхід в Оазис.

Поява Редагувати

Обряд Очищення з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати