FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Обмивання (англ. Ablutions) — побічний квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

  • Знайти регулятор насоса.
  • Повернути регулятор насоса Мей.
  • Встановити регулятор насоса.
  • Перевірити знезаражуючу систему.

Докладне проходження Редагувати

Якщо поговорити з сестрою Мей, вона попросить принести їй відсутню деталь для ремонту обеззараживающей установки.

Вижив відправляється на фабрику лимонаду «Вім!», кишить супермутантами і гончаками-мутантами. Прорвавшись крізь ряди ворогів, що Вижив видобуває регулятор насоса. Він знаходиться в цеху, де стоять 2 величезні чани, в яких щось перемішується.

Далі Вижив повертається назад до сестри Мей, яка дуже рада знахідку, і просить встановити її. Попутно можна розпитати сестру Мей про чистку, вона повідає про те, що вона подшаманила знезаражуючу установку, щоб дати Дітям Атома більше Сяйва. Виявляється, вона відключила фільтри і пустила воду в обхід, але все можна повернути назад.

Вижив йде встановлювати регулятор насоса, далі можливі 3 варіанти:

  • Нічого не робити (квест не здається)
  • Встановити регулятор насоса
  • Відключити пристрій («Інтелект» 7) сестри Мей і полагодити знезаражуючу систему (в цьому випадку буде відбуватися очищення від радіації)

Далі Вижив біжить нагору і урочисто натискає велику кнопку, установка працює. Чистить або додає Сяйва залежить від попереднього етапу.

Нагорода Редагувати

478 ОО і Перероблений апарат, а якщо випрошувати у сестри Мей нагороду, додатково вона дасть 150 кришок.

Примітки Редагувати

Перероблений апарат сестра Мей видає в будь-якому разі, ще до установки регулятора насоса.

Галерея Редагувати