FANDOM

Gametitle-FNV

О'Ханрахан (англ. O Hanrahan) — персонаж Fallout: New Vegas; боєць НКР, служить у відділенні «Шваль».

Біографія Редагувати

О'Ханрахан народився у Каліфорнії, в сім'ї фермера, у нього є дві молодші сестри. Сім'я О'Ханрахана володіє 40 акрами кукурудзяних полів і декількома брамінами.

Після декількох неврожайних років батько О'Ханрахана вирішив, що не зможе прогодувати всю сім'ю. О'Ханрахан пішов в армію НКР, як він сам каже, «щоб сестрам було що їсти, щоб нас не вбили рейдери і щоб Ісус нас любив». У 2281 році він служить у відділенні солдатів, відомих своєю лінню, недисциплінованістю і повною відсутністю бойового духу, яке називають не інакше як «Шваль».

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Броня НКР Бойова гвинтівка 5,56-мм патрон* Жетон НКР

* Кількість генерується випадковим чином

Образ О'Ханрахана Редагувати

О'Ханрахан — простий хлопець. Мама вчила його вести себе добре, тому О'Ханрахан дуже добрий і намагається не ображати нікого, навіть супротивника на полі бою. Через це здається боягузливим. Якщо при першій зустрічі з ним у Кур'єра буде погана репутація у НКР, вигукне: «Хто-небудь! Покличте рейнджерів!» Він вважає, що «Швалі» не вистачає простого людського тепла.

О'Ханрахан у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти О'Ханрахана в нижній частині табору Гольф разом з іншими бійцями «Швалі». Виконуючи завдання сержанта Маккріді, Кур'єр може допомогти йому налагодити відносини між бійцями відділення, переконавши їх краще ставитися один до одного (Красномовство 40).

Від вибору Кур'єра залежить доля всіх бійців відділення під час Другої битви за дамбу Гувера, яка може відрізнятися від нагороди за хоробрість і героїзм до смертної кари за боягузтво і втечу з поля бою.

Поява Редагувати

О'Ханрахан з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати