FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Якщо ви шукали статтю про схожої здібності з Fallout 4, див. «Ніндзя (Fallout 4)».

Ніндзяздатність Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

ОписРедагувати

Ця здатність дає вам силу казкових воїнів тіні. Атакуючи холодною зброєю або без зброї, ви отримуєте на 15 % більшу ймовірність нанести критичний удар. Критичний удар при атаці в режимі скритності наносить на 25 % більше збитока, ніж зазвичай.

Ця здатність корисна якщо ваш персонаж дотримується стилю гри «ніндзя». Решті краще зберегти слот здібності на 20 рівні і взяти щось більш корисне, наприклад, «Смерть на злеті», яка також доступна тільки на 20 рівні, і буде корисна прихильникам режиму V. A. T. S. і стилю гри «снайпер».

Примітки Редагувати

  • Збільшення утрати при атаці в режимі скритності відноситься тільки до рукопашного бою і зброї ближнього бою.
  • Ця здатність може використовуватися бійцями ближнього бою для підняття шансу на критичний шкоди, так як шанс на критичний шкоди зростає на 15 % не залежно від того крадетесь ви чи ні, тому всім фехтувальників і рукопашникам брати обов'язково.
  • Для отримання цієї здатності необхідно мати навичка володіння зброєю ближнього бою 80, хоча здатність впливає і на беззбройні атаки, і атаки зброєю ближнього бою.

Баги Редагувати

  • В Fallout: New Vegas здатність не додає 15 % до шансу нанесення критичного удару, як було задумано, а просто множить цей шанс на 1.15. Тобто якщо до взяття цієї здатності у гравця був шанс у 25 %, то після взяття він буде не 40 % (25+15), а всього 28,5 % (25*1,15).
  • Бонус у 15 % до ймовірності нанесення критичного шкоди не працює без установки неофіційного патча до Fallout 3.

Поява Редагувати

Здатність «Ніндзя» з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.