FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FNV OWB
Нікола Тесла і ви
в окремих іграх
Fallout 3?
FO: New VegasНікола Тесла і ви

Нікола Тесла і винавчальна книга, що зустрічається в Fallout 3 і Fallout: New Vegas.

Являє собою довоєнний підручник, який містить теорію енергії Николи Тесли та її застосування в енергетичну зброю. При прочитанні підвищує навичка Энергооружие.

Стандартне виданняРедагувати

Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas

На обкладинці цього підручника зображений чоловік, схожий на геніального винахідника, передає сяючий символ енергії простому обивателеві.

За лаштунками Редагувати

Книжка, очевидно, має відношення до відомого винахідника, уродженцю Хорватії, Ніколі Теслі, якого багато хто вважає найбільш плідним винахідником в області електрики і магнетизму кінця 19-го — початку 20-го століть. Якщо подивитися на обкладинку книги, то особа, зображена зліва, є карикатурою на цього вченого.

Історична довідка Редагувати

Тесла можливо створив «Промені смерті», які з найбільшою часткою ймовірності можна асоціювати з енергетичною зброєю у Fallout.

Тесла також є винахідником «дугової лампи» («плазмової лампи»), вельми популярної новинки в 1980-е роки, яку він винайшов після своїх експериментів з високочастотними струмами в вакуумною скляною трубі, проведеними для вивчення феномену високої напруги і високих частот. Плазмовий куля (плазмова сфера) являє собою прозорий герметично запаяний посудину, наповнений розрядженим інертним газом з поміщеним усередину електродом. А до нинішнього увазі це винахід привів у 1970-х дослідник Білл Паркер.