FANDOM

Gametitle-FNV LR

Ніж Боуї англ. Bowie knife— зброя ближнього бою в Lonesome Road, додатку до Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Довгий мисливський ніж з клепаной коричневою рукояткою і кількома подряпинами поперек леза по діагоналі. Металеві частини торкнулася іржа, на підставі клинка вибитий серійний номер 02280.

Цей ніж має унікальну атаку — «На корм хробаків», що завдає менше шкоди, але затрачивающую набагато меншу кількість ОД.

Місцезнаходження Редагувати

Різновиди Редагувати

Поява Редагувати

Ніж Боуї з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

За лаштунками Редагувати

Великий мисливський ніж у піхвах завдовжки 20-30 см, винайдений Резином Боуї, а пізніше доопрацьований його братом полковником Джеймсом Боуї по кличці «Джим». Перший примірник оригінального ножа був откован ковалем Джессом Клиффтом за замовленням його автора, Гума Боуї. Перший примірник доопрацьованого ножа відкував коваль Джеймс Блек на замовлення полковника Боуї. Такий ніж зазвичай отковывался ковалем з напилка. Ніж Боуї користувався величезною популярністю серед піонерів—підкорювачів Заходу і солдатів, які любили його за універсальність: їм можна було і зняти шкуру звіра, і заколоти ворога, і використовувати як універсальний інструмент для їжі.

Шаблон:Navbox зброю FNV