FANDOM

Gametitle-FNV

Нюхач (англ. Snuffles) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Кротокриса, улюбленець кар'єрних робочих у Слоуні.

Історія Редагувати

У 2281 році Нюхач прийшов у Слоун. Він не нападав на людей, допомагав рити тунелі в кар'єрі і став улюбленцем робітників, отримавши свою кличку за фиркаючі звуки, які він видає, коли принюхується. Після того, як підривники вкрали весь динаміт у робітників, які ті змушені були зупинити роботи і залишити кар'єр, чекаючи у Слоуні доставки вибухівки. Кар'єр зайняли кігті смерті, дитинча яких поранив лапу доброзичливій кротокрисі.

Місцезнаходження Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Вилікувати лапу
Кур'єр може знайти Нюхача у Слоуні і побачити, що у нього пошкоджена ліва передня лапа[1]. Якщо Кур'єр вилікує Нюхача, то отримає подяку від адміністратора Слоуна Чавка Льюїса і добру славу у НКР.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
М'ясо кротокрыса

Примітки Редагувати

  • Нюхач атакує Кур'єра, якщо той був оголошений НКР терористом або носить одяг ворожих фракцій.
  • Напад Кур'єра на Нюхача вважається злим вчинком в НКР і відображається на його репутації в цій фракції.
  • Іноді кігті смерті можуть забрести в Слоун з кар'єру і напасти на його мешканців. Нюхач може загинути, і тоді квест «Вилікувати лапу» буде неможливо виконати.
  • Мойра Браун з Fallout 3 цікавилася, чи можуть кротокриси бути приручені. Нюхач і Гарбуз з Fallout 3 доводять, що це можливо.

Поява Редагувати

Нюхач з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати

Поранена кротокриса

Примітки Редагувати

  1. Це також можна відстежити в режимі V.A.T.S..

Галерея Редагувати