FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Нортон.

Нортон (англ. Norton) — персонаж Fallout: New Vegas, лідер групи найманців, який намагається прогнати супермутантів з Джейкобстауну чи спровокувати їх напад.

Біографія Редагувати

Нортон жив у НКР і працював найманцем. Він брався за сумнівні контракти, наприклад спровокував напад на себе скватерів з Оук-Крик. У 2281 році Нортон і його команда були найняті сенатором Моралесом з НКР, щоб прогнати супермутантів з Джейкобстауну, або змусити їх напасти на себе. В останньому випадку, напад мутантів послужило б приводом відправити проти них армію.

Отримавши 2500 кришок в якості авансу, група Нортона прибула на гору Чарльстон. Найманці стали вбивати товсторогів, стріляти по домівках і намагатися спровокувати мутантів іншими способами. Маркус насилу умовив жителів Джейкобстауну не нападати на людей, розуміючи, що саме цього вони і добиваються.

Образ Нортона Редагувати

Нортон — найманець, якого хвилює тільки виконання зобов'язань за контрактом і факт оплати. Навіть розуміючи, що привід для його найму явно надуманий, а він сумнівається, що мутанти Джейкобстауну нападали на стада брамінів, Нортон виконує його.

Нортон у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Нортона і його групу з чотирьох найманців неподалік від Джейкобстауну при першому відвідуванні міста. Голова супермутантів Маркус просить Кур'єра переконати людей піти, бажано, не вбиваючи їх.

Нортон і його люди підуть, якщо Кур'єр його залякає («Красномовство» 65) або заплатить другу половину суми — 2500 кришок. При цьому найманець радить зайняти гроші у мутантів. Кумир Республіки може прогнати групу Нортона, просто сказавши, що Джейкобстаун тепер під його захистом.

Якщо Кур'єр нападе на Нортона і його людей, супермутанти допоможуть йому в битві. У Нортона при собі знаходиться записка-голодиск, з якого ясно, що його найняв сенатор Моралес. Нортон носить бойову броню і озброєний карабіном. В інвентарі є одна Кришка від Сансет Сарсапарілли з зіркою.

Примітки Редагувати

  • Якщо не вбивати Нортона, а пройти за ним, то він після кількох безуспішних спроб втекти від Кур'єра, попрямує до самотньо вогнища, розташованому трохи західніше Ранчо «Перекоти-поле».

Поява Редагувати

Нортон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.