FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Пол або прізвищем Хэннон.

Начальник охорони Підлогу Хэннон (англ. Security Chief Hannon) — персонаж Fallout 3, шеф служби безпеки Сховища 101.

Опис Редагувати

Начальник охорони Хэннон вкрай агресивний, педантичний, бажає, щоб служба безпеки його Сховища була реальною військовою силою, здатною перемагати. Він не такий розумний, як думає, а його люди не настільки погані, як він вважає. Головне для нього — статутний зовнішній вигляд. Дотримання наказів — його вища покликання[1].

Інвентар Редагувати

*Неснимаемые елементи

Квести Редагувати

Втечу!Самотній Подорожній зіткнеться з начальником охорони при втечу з Сховища на верхньому рівні атріуму. Розправившись з радтараканами і побачивши Подорожнього, Підлогу нападе на останнього; Подорожній може вбити або ж втекти від нього[2].

Проблеми на домашньому фронті • Якщо Підлога Хэннон вижив під час попереднього квесту, то в подальшому розмові він звинуватить Подорожнього та батька нещастя, що спіткали Сховище, але не стане нападати, якщо його не спровокувати. Начальник Хэннон перебуватиме з Альфонсом Альмодоваром[3] у нього в кабінеті і буде намагатися заспокоїти доглядача з приводу зради Джеймса.

У випадку повстання повстанців під проводом Аматой і їх наростаючою агітації служба безпеки на чолі з начальником Хэнноном готує нічний наліт на бунтівників, підозрюючи, що ті підуть в атаку на сім'ї охоронців. Маючи намір втратити одного-двох людей з повстанців, Хэннон вважає, що інші здадуться і цілісність Сховища збережеться. Сам же Хэннон просить не повідомляти про нальоті Доглядача і всяких мягкосердечных співробітників безпеки, таких як Гомес і Тейлор[4].

Сам же Альфонс категорично заперечував проти подібних дій, аргументуючи тим, що Сховище не витримає подальших втрат людей і спалахів насильства. Дізнавшись про підготовлюваний бунт і вважаючи, що він не може контролювати ситуацію, Альфонс зніме з себе повноваження Доглядача і передасть їх Амате.

Цитати Редагувати

  • «Після того, що тієї ночі сталося з Вікі і моїм сином, тебе треба повісити на балці, в повчання всім іншим, кому хочеться погуляти на поверхні.» (Подорожньому)
  • «Діти, які не розуміють, чим ризикують. Тепер охорона збивається з ніг, щоб не дати їм нічого накоїти» (про повстанців).
  • «Сер, Сховище 101 наш будинок. Звичайно, він знав найкращі дні, але ми знову не зробимо помилок.»
  • «Не звинувачуйте себе, сер. Ми отскребем з наших стін сліди його впливу, і тоді все буде як раніше.»
  • «І правда. Якою б гарною ідеєю це тоді здавалося, ми дуже даремно взяли до себе чужого доктора.»

Поява Редагувати

Начальник охорони Хэннон з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Fallout 3 Prima Official Game Guide, стор 360; Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 96.
  2. З якоїсь причини Підлога не здатний відкрити офіс Доглядача, тому, якщо встигнути забігти в кабінет і закрити за собою двері, той не зможе пройти далі і тому може залишитися в живих.
  3. Якщо той вижив.
  4. Настільний термінал охорони.