FANDOM

Gametitle-FOT

« Дейзі-Мей — племінниця Джессі Гомера, і цей зв'язок дає їй всі види привілеїв. Вона владна жінка[1] зі схильністю до тортур. »

Файл діалогу

Дейзі-Мей Гомер[2] ЗШ#Fallout Tactics|Помилки перекладуIcon sic (англ. Daisy-May Gomer) — персонаж Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Молода, холоднокровна і жорстока жінка, яка є одним з чотирьох командирів угруповання нальотчиків, що діє в районі на південь від Великих озер.

Хоча Дейзі охарактеризована як одного з командирів угруповання грабіжників, але можна припустити, що у своїй діяльності вона не повністю самостійна, а підкоряється своєму дядькові Джессі Гомеру (і швидше за все, є його довіреною особою і заступником)[3]. Одна з фраз Дейзі дозволяє припустити, що Дейзі і Джессі Гомер близькі не тільки родичі, але і як коханці[4].

Також з дизайн-документів відомо, що в таборі нальотчиків Дейзі виконувала функції «інквізитора» (Inquisitor of the Camp).

Відомо, що вона має садистські нахили і любить катувати рабів для розваги.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
? Викидний ніж
Мисливську рушницю
7,62-мм патрон (50 шт.)
Ключ від камери з замкненим Нануком
Ментаты

Цитати Редагувати

  • «Коли я з тобою закінчу, удар по яйцях здасться тобі поцілунок ангела».
  • «Знімай штани, повільно... Я СКАЗАЛА, ПОВІЛЬНО!!»
  • «Я твоє господарство вузлом зав'яжу!»
  • «З шкіряним мішком на голові у тебе такий прикольний вигляд».
  • «Хммм. У тебе в компанії є парочка красенів, чужинець. Мабуть, одного-двох залишу собі в якості особистих рабів. Подивимося, яке тебе трахати!»

Примітки Редагувати

ЗШ#Fallout Tactics|Помилки перекладуIcon sic Люк, Бо і дядько з-за помилки перекладачів називають Дейзі-Мей Фіалкою (англ. daisy — маргаритка або ромашка).

Поява Редагувати

Нальотчик Дейзі з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Дейзі є відсиланням до Дейзі Дьюк (Daisy Mae Duke) — персонажа телесеріалу 80-х років — «Придурки з Хаззарда».

Примітки Редагувати

  1. англ. Dominatrix — «пані», жінка, подчиняющая чоловіка в садомазохистському відносинах.
  2. Повні ім'я та прізвище Дейзі у файлі діалогу.
  3. На території укріпленого табору загарбників в Рок-Фоллзе у неї є окремий будинок з кімнатою відпочинку і камерою для рабів.
  4. «Мій дядько Джессі каже, що я цілуюся краще всіх у всьому таборі».