FANDOM

Gametitle-FNV

Найманець (англ. Mercenary) — чотири безіменних персонажа Fallout: New Vegas, що знаходяться в групі досвідченого бійця на ім'я Нортон.

Опис Редагувати

Добре організовані і відмінно збройні солдати удачі, мають сумнівну репутацію. Їх командир часто береться за небезпечні і не завжди розумні завдання, але оплата доручень позбавляє вільних стрільців від зайвих сумнівів.

Історія Редагувати

У 2281 ріку Моралес, сенатор Нової Каліфорнійської Республіки, бажаючи отримати підтримку скотопромышленников держави напередодні виборів, найняв групу найманців, щоб ті вигнали супермутантів з Джейкобстауна чи спровокували напад останніх на людей.

Отримавши 2500 кришок в якості авансу, Нортон і його люди прибули до підніжжя гори Чарльстон і почали вбивати толсторогів, стріляти по домівках поселення, а також намагатися розсердити мутантів іншими способами. Маркус насилу умовив жителів колишнього гірськолижного курорту не нападати на людей, розуміючи, що саме цього наймані солдати і домагаються.

Інвентар Редагувати

* У найманців генерується за два плазмових і дві снайперських гвинтівки
** Кількість генерується випадковим чином

Найманці в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Нортона на дорозі, що веде в Джейкобстаун, у те час як його загін ховається неподалік, за деревами. При спробі розмови найманці вимовляють репліки про мутантів і нестерпній холоді.

Порушники спокою підуть тільки в тому випадку, якщо Кур'єр залякає їхнього лідера або заплатить другу половину від запропонованої Моралесом суми, яку кмітливий ватажок порадить зайняти місцевих мешканців. При наявності репутації «Кумир Республіки» протагоніст може переконати солдатів удачі передумати заявивши, що Джейкобстаун тепер під його захистом.

Квести Редагувати

  • «Недружній розмова» — розібратися в непростій ситуації, що виникла в результаті махінацій жадібного до влади політика.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Дані найманці з'являються тільки у Fallout: New Vegas.