FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Наглядач.

Доглядач ЗШ#Fallout: New Vegas|Помилки перекладуIcon sic (англ. Canyon Runner) — персонаж Fallout: New Vegas, легіонер, охороняє рабів у Коттонвуд-Коув.

Біографія Редагувати

Дикун Редагувати

Наглядач народився в Арізоні в дикому племені Чорноногів. Одного разу Чорноноги узяли в полон трьох мандрівників: Едварда Селлоу, Білла Колхауна і Джошуа Грехема. Чорноноги бідували, так як сім ворожих племен поставили їх на межу вимирання. Селлоу зрозумів, що єдина можливість не загинути разом з племенем — допомогти їм здолати своїх ворогів.

Едвард навчив чорноногів доглядати за зброєю, яка в них вже була, але знаходилася в жалюгідному стані, навчив правильно стріляти і виготовляти вибухівку і прищепив воїнам племені подобу солдатської дисципліни. Дикуни дивилися на нього, як на чарівника. Зробивши з чорноногів вправних бійців, Едвард повів їх проти Ріджерів, самого слабкого ворожого племені, і винищив їх повністю.

Під командуванням свого нового вождя бійці Чорноногів оточили село племені кайбабів. Посланнику кайбабів Едвард велів показати, що стало з ріджерами. Кайбаби, що звиклі лише до дрібних набігів і грабунків, були вражені несподіваною жорстокістю і силою безпомічних перш черноногів і підкорилися їм. Так само вчинили фредонці, потім всі колишні вороги черноногів, а за ними і багато інші племена.

Легіонер Редагувати

Едвард Селлоу, ще недавно вивчав діалекти дикунів, виявився головою цілої конфедерації племен. Щоб не дозволити конфедерації розвалитися через племінні відмінності, він заснував Легіон, взявши за основу культуру стародавнього Риму, а сам був коронований, прийнявши титул Цезаря. Наглядач став рекрутом Легіону і дослужився до звання воїна.

У 2281 році Наглядач займається охороною полонених у Коттонвуд-Коув. Він же організовує перевезення на східний берег Колорадо тих, хто може приносити користь як слухняній раб. Даремні залишаються в таборі в якості «трофеїв», яких Наглядач виставляє на продаж.

Образ Наглядача Редагувати

Незважаючи на свою посаду охоронця полонених рабів, Наглядач вважається нейтральним персонажем з точки зору карми. Мабуть, це тому, що він, згідно з ідеологією «Pax Romana», вважає рабство порятунком для жалюгідних дикунів і можливістю виправитися для розпусників і «плутократів».

Наглядач у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Наглядача у Коттонвуд-Коув біля клітки, де сидять «трофеї»: Семмі, Кенні і їх мати. Ключ від клітини знаходиться у нього при собі і може бути викрадений. Також Кур'єр може купити у нього «трофеї» за 300 або за 150 кришок, якщо переконає (Красномовство 50), що Семмі хвора і не годиться як дружина.

Якщо Кур'єр отримав запрошення Цезаря, Наглядач може при спробі поговорити з ним порадити поспішити в Форт. До повернення Кур'єра з Форту він не буде продавати «трофеї».

Наглядач гине у разі скидання радіоактивних відходів з вантажівки.

Поява Редагувати

Доглядач з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати