FANDOM

Gametitle-VB
Mbox default
Ця стаття перекладена з іншої мови.
Будь ласка, поставтесь до недоліків тексту з розумінням.

Ця сторінка містить список усіх навичок Van Buren, скасованому сіквелі Fallout 2 Black Isle Studios.

  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття за тематикою навичок в інших іграх серії Fallout: «Навички».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Van Buren, перейдіть на «Портал:Van Buren».

Розвиток навичок Редагувати

Початкове значення навичок дорівнює нулю, а основних — 20. У них не було символу «%», так як ідея здебільшого була фривольною, судячи з того, як далеко гравець міг зайти за 100 % в попередніх іграх. Вартість очок повинна була зростати, роблячи навички все більш складними для розвитку.

Вартість очок навичок така:

  • 1 для 1-50
  • 2 для 51-100
  • 3 для 101-150
  • 4 для 151-200 (Максимум)

Кожен основний навичка розвивається в два рази швидше.

У кожного навички є бонус до всіх кидкам, рівний трьом значенням Основна характеристика основних характеристик, наприклад, ВС*3 або СЛ+ЛВ+ІВ і т. д. Здібності, вимагають те або інше значення навички, враховують тільки базове значення, не звертаючи уваги на бонуси.

Бонуси основних навичок Редагувати

Передбачалося, що основний навичка буде дорівнювати 24, так це число ділилося на 1, 2, 3 і 4. Проте, розробники порахували, що бонус більше двадцяти буде великий, враховуючи те, що розвиток навичок і без того призикорилося, порівняно з попередніми іграми. Була думка зменшити до 12-ти, так це число також поділялося на вищевказані числа, але і це не вирішувало проблему, коли навичка «виливався через край» при розвитку. Залишок при діленні в такому випадку просто загубився.

Список навичок Редагувати

У Van Buren присутній 13 навичок. Спочатку їх було 14, але один з злодійських навичкаів був безслідно вирізаний.

Бойові навички Редагувати

Дипломатичні навички Редагувати

Наукові навички Редагувати

Злодійські навички Редагувати

Навички красномовства Редагувати

Було кілька думок на тему більш широкого підходу до архетипів, зазвичай зовущимися «Харизматик» або «Дипломат». В Fallout та Fallout 2, таки персонажі фокусувалися на двох хороших, але вузьконаправлених навички: Бартер і Красномовство. Від Бартеру залежали ціни, а від Красномовства — опції в діалозі (якщо не вважати основні характеристики).

«Бійці» ж, з іншого боку, мали не тільки навички, але і засоби, харакетиризующие їх персонажів. Три персонажа, фокусирующихся на бій без зброї, будуть мати різний набір зброї для різних цілей. Це дозволяє досягти або навіть перевищити відповідний рівень глибини і розмаху при створенні персонажа.

Джош Сойєр стверджував (хоча і не заперечував того, що далеко не всі будуть згодні) що «Харизматик» не отримував належних глибини або розмаху при створенні: У нього є два навички. В одному глибини трохи, а в іншому зовсім немає. Бартер плоский як сковорода. Це просто окуляри, які накопичуються, змушуючи змінюватися ціни в магазинах. Гравець не відчує змін у грі крім того, що по мірі вкачивания очок буде витрачатися менше грошей. Навіть здібності для навички бартеру не дають гравцеві нічого нового.

Далі він став пояснювати, що Красномовство відкриває нові опції в діалозі — от і все. Нічого більше він не давав. «Можна зробити перевірки характеристик, але це всього лише перевірки, які або вдаються, чи ні. Випадкові перевірки можна обійти простим „зберіг-завантажив“, так що в них немає особливого сенсу —вони повинні бути статичними перевірками в залежності від оточення, де вони з'являються.»

З цих причин він хотів залишити Бартер, але розділити Красномовство на два навички: Обман і Переконання. Так чи інакше, такий поділ було шкідливим, поки не з'явився б більш широкий підхід в грі, поза діалогів і, об'єктивно, будь-хто міг би посперечатися з тим, вирішило б цю проблему глибини, про яку говорив Сойєр, крім як представив два нових, більш поверхневих навички.