FANDOM

Gametitle-FO2

« Чого б ви не хотіли, які б у вас не були фантазії, ми все це забезпечимо... і не соромтеся говорити, ми вже все це чули »

— Міс Кітті

Міс Кітті (англ. Miss Kitty) — персонаж Fallout 2, власниця борделю «Котяча лапка».

Опис Редагувати

Красива жінка з бездоганною діловою хваткою, вона підтримує свій заклад на дуже високому рівні і забезпечує працівницям щомісячні медичні огляди, хороший догляд і спеціальну професійну підготовку. Завдяки цьому немає нікого, хто б залишився не задоволений наданим сервісом. В той же час Кіті — турботлива і добра жінка, яка добре поводиться зі своїми дівчинками.

Незважаючи на те, що проституція в Нью-Ріно контролюється Сім'єю Бішоп, завдяки зусиллям міс Кітті «Котяча лапка» зберігає повну незалежність. Тим не менш вона підтримує стійкі ділові контракти з Сім'єю Мордино і надає дівчат для вечірок Джона Бішопа у клубі «Акула».

Вона одна з небагатьох, хто знає довоєнну історію «Котячої лапки», і колекціонує журнали, вироблені цією фотостудією.

Характеристики Редагувати

Квести Редагувати

Передати міс Кітті десять випусків журналу «Котяча лапка»

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Гроші (132 монети)
Косметичка

Примітки Редагувати

Після проходження гри відкривається можливість зайнятися сексом з Міс Кітті.

Поява Редагувати

Міс Кітті з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Міс Кітті, швидше за все, є відсиланням до актрисі Аманді Блейк, яка відіграла Кітті Рассел, власницю борделю «Кошкін будинок» в телесеріалі «Димок зі стовбура» (англ. «Gunsmoke»).