FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Місце авіакатастрофи (англ. Jet crash site) — локація Point Lookout, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Розбився літак наполовину зарився в бруд. Всюди лежать скелети. Парашут одного з пілотів звисає з дерева позаду літака. В самому літаку знаходиться скелет ще одного пілота, в руках якого 10-мм пістолет і патрони до нього. За кокпітом можна знайти лопату, а також голодиск «Записи чорного ящика».

Історія Редагувати

23 жовтня 2077 року, коли почали падати бомби, в парку розбився винищувач ВМС США. Один з пілотів катапультувався, але застряг на дереві неподалік від місця падіння. Мабуть, він не загинув при падінні, а був убитий місцевими мешканцями. Це підтверджується тим, що на дереві біля скелета застряг сокира, використовується ними в якості зброї. Ймовірно, цей пілот також виконував роль десантника, оскільки мав при собі штурмову гвинтівку і бойовий шолом. Після падіння солдатів з карантинного табору «Горлиця» прийшов провідати обстановку і забрав записи чорного ящика, але по дорозі назад на нього напали місцеві мешканці парку.

Примітки Редагувати

Розбився літак якимось чином зумів непогано зберегтися за два століття.

Поява Редагувати

Місце авіакатастрофи з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Point Lookout.

За лаштунками Редагувати

Зовні, літак, що розбився, як і палубні літаки, які можна зустріти на підйомниках і льотної палубі авіаносця, який став містом Ривет-Сіті, дуже сильно нагадують винищувач P-80 Shooting Star.

Галерея Редагувати