FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Лопес.

« Ми ще не знайомі. Втім, я не з тих, кого запам'ятовують при знайомстві. Мене звуть містер Лопес. »

— Містер Лопес

Містер Лопес (англ. Mister Lopez) — персонаж Fallout 3, проживає в Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Лопес є тихим 65-річним чоловіком, який живе в загальній кімнаті останні 10 років. Його дружину і дитину вбили рейдери, і він прийшов у Ривет-Сіті самотнім і загубленим. Більшу частину свого часу він проводить за читанням або молиться в церкви, Батько Кліффорд дає йому поради[1]. Він приймає їжу в кімнаті відпочинку і багато спить з-за явною депресії. Раз на день він намагається піднятися на оглядовий майданчик і зістрибнути[2][3].

Відсипаючись часто по 12 годин на добу, Лопес йде до церкви Святої Моніки, де проводить свій час з Батьком Кліффордом, Дієго та іншими парафіянами церкви:

  • по понеділках, середах і п'ятницях він буває там з 17:00 до 20:00;
  • по вівторках і четвергах він буває з 9:00 по 12:00;
  • у неділю він буває там з 7:00 до 10:00;

Обід, що триває десь з дванадцяти до двох годин, він проводить в галері Гері, де замовляє дві моркви і трохи води, які пізніше з'їдає в загальній кімнаті.

У примірному проміжку часу з 8:00 до 12:00 та з 14:00 до 17:00 Містер Лопес буде прагне перебувати на оглядовому майданчику надбудови, де відсутня частина огорожі. Позбавлена сенсу свого життя без своїх рідних Лопес буде стояти навпроти краю надбудови, маючи намір покінчити з собою шляхом кидка вниз. Однак, він все ж так і не наважиться це зробити і повернеться в загальну кімнату або церква.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип і кількість генерується випадковим чином
***При наявності у Подорожнього спроможності «Найманий вбивця» і якщо Подорожній вбив містера Лопеса

Квести Редагувати

  • Втікачі • У відповідь на питання про те, куди поділися Джеймс Харгрейв і Сі-Джей Янг, Містер Лопес лише відповість, що діти начебто бігали по містку, не дивлячись на те, що охорона туди не пускає дітей.
  • Підглянуте самогубство • Називаючи своє ім'я при зустрічі, Містер Лопес постійно говорить, що він не з тих, кого запам'ятовують при знайомстві. Після діалогу з ним в інвентарі з'являється записка «Містер Лопес». З розмов з жителями Ривет-Сіті можна дізнатися, що містер Лопес намагається звести рахунки з життям, стрибнувши з оглядового майданчика над польотної палубою на самій верхівці корабля (покажчик Flight Deck), де його можна щодня застати нагорі в часовому проміжку 8:00-12:00 і 14:00-17:00 при черговій спробі вчинити самогубство. У даній ситуації можливі варіанти:
    • «Допомогти» Лопесу, зіштовхнули його з палуби (втрата карми).
    • Сказати, що він нікчема, не зумів допомогти родині, і Лопес кинеться вниз (втрата карми).
    • Використавши навичка «Красномовство», переконати його, що на роль наставника, якого потребує Тед Стрейер, найбільше годиться він (підвищення карми).
    • Сказати, що самогубство — гріх, а його душа не потрапить в рай. Лопес вирішить почекати і ще раз подумати про все.

Примітки Редагувати

  • Якщо Подорожньому вдасться відмовити Лопеса від самогубства і проїхати за ним у кімнату відпочинку (середня палуба, покажчик: Common Room), то можна буде послухати діалог Лопеса з Тедом Стрэйером, в ході якого на пропозицію вчитися читати замість марного витрачання життя останній відповість: «Це було б круто! Я чув, що в книжках стільки всього кльового написано!» Примітно, що до цього Теда часто можна було застати в Товариство по збереженню столиці музеї за розглядом документів.
  • Після падіння містер Лопес гине, ще не досягнувши нижньої палуби — відразу після того, як його підштовхнуть або він зістрибне сам.
  • Якщо відмовити Лопеса від самогубства, використавши навичка «Красномовство», його все ще можна зіштовхнути власним тілом, йдучи на нього.

Цитати Редагувати

  • «Мою сім'ю вбили рейдери. Навіщо мені тепер жити?» (Самотньому Подорожньому)
  • «Мене ніхто не пам'ятає. У мене незапоминающаяся зовнішність. Не переживай, це не буде твоєю проблемою надовго» (Самотньому Подорожньому)
  • «Життя — це пекло. Моє життя — суцільне пекло. Але у мене не вистачає сміливості що-небудь з цим зробити. Чому б тобі не залишити мене в спокої?» (Теду Стрэйеру)
  • «Шкода, у мене не вистачає сміливості з усім цим покінчити раз і назавжди».
  • «Мені дві морквини і трохи води».
  • «Шрапнель, ти поштучно патрони продаєш? Я можу придбати всього одну кулю?»
  • «Та яка різниця? Що там доброго в цьому минулому? Залиш його в спокої. Залиш мене в спокої» (у відповідь на прохання розповісти історію Ривет-Сіті)
  • «Дієго, у мене проблема. Моє життя позбавлена сенсу. Немає ніякого сенсу продовжувати».
  • «Дякую, але ні. Я говорю з батьком Кліффордом, але від цього немає ніякої користі».
  • «Мей, ти була до мене добра, я буду сумувати за тобою».
  • «По-моєму, вони бігали по містку. Хоча навряд чи це були вони. Дітей туди не пускають» (про зниклої Сі-Джей Янг)
  • «Тед Стрейер? Я з ним поговорю. Він начебто заблуканої вівці. Спасибі тобі» (Самотньому Подорожньому)
  • «Тед, ти даремно растрачиваешь життя. Зроби що-небудь корисне. Може, навчити тебе читати?»
  • «Я просто живу, як доведеться» (після відмови здійснювати суїцид)

Поява Редагувати

Містер Лопес з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc Лопес може не захотіти розмовляти з Подорожнім вранці, під час відвідин ним оглядового майданчика (з 8:00 до 12:00). На будь-яку спробу контакту він буде відповідати єдиною фразою: «Залиш мене в спокої!» В цьому випадку слід підійти до Лопесу в денний період відвідин ним майданчики (з 15:00 до 17:00), тоді з ним можна буде заговорити і виконати квест.

Примітки Редагувати

  2. насправді він піднімається на майданчик два рази на день.

Галерея Редагувати